Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Aldersgræne på papire..?
Forfatter: 
Dato:  10-10-2008 13:14

Hej alle


er der en aldersgrænse for hvorgammel hesten max må være før den kan få papire.!?


har en 1 års hvor det ser ud som om dens forældre faktisk er kåret og derfor gør det hende jo til "renracet", men er der en aldersgrænse som gør hun ikke kan få papire + evt. brændmærke nu hun er over 1 år????


Med venlig hilsen

Signe

http://www.team-klik.dk


Der er ingen hemmelighed så tæt, som den der findes mellem en hest og dens rytter ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 DNA-test
Forfatter: 
Dato:  10-10-2008 13:19

Det kræver at bedækningen er indberettet, det kan gøres senere men koster ekstra udover bedækningsåret.


Folingen skal indberettes, det koster også ekstra udover fødselsåret.


Og så skal der laves DNA på plagen og dens mor.


Men ellers ja, det er muligt.


Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
* * * * *
Jord bortgives
* * * * *
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej........
Forfatter: 
Dato:  10-10-2008 13:21

Det lyder jo herligt.! selvom det måske blir lidt dyre og besvarligt synes jeg det klart er det værd.!


men må lige tjekke op om det hele.!


tak..!


Med venlig hilsen

Signe

http://www.team-klik.dk


Der er ingen hemmelighed så tæt, som den der findes mellem en hest og dens rytter ...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider