Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Måske føl i nat?
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 20:11

For at gøre en lang historie kort; Hannibal the cannibal (vores lille teaserhingst) var ked af at gå alene, så jeg købte sidste sommer den skønneste shetlandsdame ved navn Batmand ;-). For ikke at risikere et vinterføl blev hun bedækket ved hånd (af en anden hingst - men sig det ikke til Hannibal schhyyy) i august måned sidste år. Hun går ikke i brunst igen, og så i oktober lukker vi hende sammen med Hannibal, for nu er hun jo alligevel drægtig....


Fra juli måned af har vi så overvåget hende, og alle naboerne har været her 100 gange for at se det lille føl. Problemet er så bare at føllet aldrig kom. Hen i august og september begynder hun at sætte stål, og idag er der så vokspropper. Rigtig smart i dette kolde efterårsvejr!


Nu har damen fået en foleboks på 4 gange 4 meter, og står ganske upåvirket og æder hø. Vi er ved at revne af nysgerrighed over hvad der gemmer sig derinde, vi har aldrig haft så små føl før. Så måske skal vi have føl i nat, eller også imorgen nat.


Jeg skal nok poste billeder af det lille kræ ;-)



Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk


Ædelt, velgående hingsteføl efter Blue Hors Rush Hour sælges

Feminint, ekstremt elastisk hoppeføl efter UNO Don Diego sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hæ hæh
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 21:43

Sent, men forrygende *g*

Glæder mig til billederne ;)


2-års cremello hoppe og 2008-føl til salg - se hjemmesiden:

*** STUTTERI FREDEN ***

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-10-2008 06:51

Ej hvor sjovt.. .. Husk at holde os opdateret.. Og tillykke til Hannibal...


Hilsen Stine



Welsh i Cremefarver

Welsh-Stutteri.dk

Smukt sec A hoppeføl sælges



husk at skrive i min gæstebog...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmmm...
Forfatter: 
Dato:  09-10-2008 07:39

Det blev ikke i nat, min datter på 5 ½ var noget skuffet her til morgen ;-). Aldrig har her på stedet ventet SÅ længe på et føl, hvor ville det være nemt hvis de små størrelser også kunne scannes!



Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk


Ædelt, velgående hingsteføl efter Blue Hors Rush Hour sælges

Feminint, ekstremt elastisk hoppeføl efter UNO Don Diego sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 Scanning
Forfatter: 
Dato:  09-10-2008 14:41

De små kan faktisk godt scannes... Shetterhoppen, som vi købte i sommers, var scannet hos tidligere ejer, og hun måler 85 cm.


Det bliver vel nok hyggeligt med sådan et lille føl. De er simpelthen bare så søde og charmerende. Batmand må jo have været mest forelsket i Hannibal


Held og lykke - glæder mig til at se billeder.



Arabere og pintoarabere

http://www.sk-farm.dk


Føl fra 2008 sælges:

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/205900/


Livet er ikke lutter lagkage - det er også en dans på roser
0
0
Svar på denne tråd
 
 stadigt...
Forfatter: 
Dato:  11-10-2008 16:46

Stadigt ingen føl???




Stella.


Nu med Be-Dancer OG Chanel, mine to fine pintohopper

Be-Dancer har termin 18. april (venter føl med Sheroc Højgård)


Unikke malerier:

WWW.SWJ-KUNST.DK

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej.....
Forfatter: 
Dato:  11-10-2008 17:50

Nej desværre, hun lader vente på sig. Hun er simpelthen sprække-færdig, og har lange vokspropper og er blød bagtil. Troligt kommer hun i folebosken om natten, og jeg suser derover i tide og utide - men intet føl ;-)


Jeg har flere "heste-veninder" der ringer hver morgen og spørger, hvis jeg da ikke lige når at sende en sms rundt med at hun ikke har folet i nattens løb.


Men stadig intet føl, og heller ikke mælkeløb så i princippet kan der gå nogle dage endnu. Jeg skal nok poste et billede så snart den er født ;-)



Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk


Ædelt, velgående hingsteføl efter Blue Hors Rush Hour sælges

Feminint, ekstremt elastisk hoppeføl efter UNO Don Diego sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvordan går det?
Forfatter: 
Dato:  15-10-2008 09:38

Er der snart føl?


Pia


Vallak og 1 Ponyføl sælges

(Harry og King Kong)

AVL AF PINTOPONYER OG MINIATURE

Stutteri Fjorden
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  15-10-2008 11:18

Ren nysgerrighed.... Er der papirer på dyrene, hvad skal føllet, når det er fravænnet og får de lov til at parre sig igen?


Måske undre du dig over mine spørgsmål, men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvilke overvejelser du har gjort dig for føllenes fremtid? Jeg har nemlig også en mini teaser, og har haft samme tanke - men jeg synes bare ikke der er nok gode hjem til mini føl. Og jeg lyster ikke at sælge dem til en usikker fremtid eller slagteriet . Og jeg skal ikke have stalden fyldt med motormunds afkom . Du må ikke opfatte mig anklagende, men tværtimod tvivlende ifht min egen beslutning



Jeanette, Højgård

Palomino & Pinto

Stort og velgående palomino hingsteføl e. Crowns Blue Pearl/Crowns Choise/Attila sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  15-10-2008 14:15

Tjaeee, damen tager sig god tid - hun har kæmpeyver og vokspropper der nærmer sig de mælkehvide. Jeg tror hun synes det er hyggeligt med al den ekstra opmærksomhed, og så en balsal af en foleboks.


Afsætning af de små bekymrer også mig. Jeg vil ikke sælge dem videre til en usikker fremtid. Heldigvis har jeg to hesteveninder som gerne "aftager" en pony til selskab/børnepony, og disse veninder ved jeg ikke vil sælge videre uden at snakke med mig først. Den lille ny der meget gerne snart skal poppe ud er afsat, hvis det bliver en hingst (skal også bruges som teaser). Jeg er heller ikke meget for at skulle fylde marken op med de små størrelser, men hellere det end at skulle sælge og risikere en omtumlet tilværelse!


Jeg havde faktisk håbet på at kunne finde en vallak som hingsten kunne gå sammen med, men jeg turde ikke købe en af frygt for at de ikke kunne enes. Så drømte jeg også lidt om at Batmand måske ville vise sig slet ikke at kunne få føl - det ville da være nemt - men det kan hun altså godt....


Mine to børn regner naturligvis med at alle de små ponyer skal beholdes ;-)




Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk


Ædelt, velgående hingsteføl efter Blue Hors Rush Hour sælges

Feminint, ekstremt elastisk hoppeføl efter UNO Don Diego sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 Held og lykke med folingen...
Forfatter: 
Dato:  15-10-2008 20:38

De er dejlige de små.... Ogbare rolig de kan for det meste godt skannes de små - vi skanner hvert år Klio på 79 cm og dr. dyr er lige forundret hver gang over hvor god plads der er i hende..



Stutteri Bredgaard tilbyder:

Af og til salg af heste oftest af ejen avl...

Nu med hjemmeside...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja vi ønsker også held og lykke herfra
Forfatter: 
Dato:  15-10-2008 21:54

Krydser fingre for en nem foling og MASSER af billeder :D


Venlig hilsen Janne


0
0
Svar på denne tråd
 
 213456
Forfatter: 
Dato:  15-10-2008 22:25

Ja jeg venter også spændt på sidelinien, dejligt med et lille "juleføl" Ej, så længe lader hun forhåbentligt ikke vente på sig, men glæder mig til at se den lille ny, nu er man ikke så "føl-mættet" længere som man var i Juli måned


Held og lykke med det


vh Miriam


www.Frieserstald-Birkely.dk



"They looked at Jody with new respect, now he was different. They knew instinctly that a man on a horse is spiritually as well as physically bigger than a man on foot"

(Steinbeck) ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 føllebølle
Forfatter: 
Dato:  16-10-2008 08:03

Mon der er kommet mini-føl i nat?


Det er helt hyggeligt så´n at følge med i en snart-føl-tråd her i oktober måned

Jeg krydser ihvertfald fingre for at det går godt!


Med venlig hilsen

Sanne Rødkjær

&

Skærgårdens Blue Boy

...............................


God boks i super omgivelser udlejes i Holme-Olstrup - Se præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nix ;-)
Forfatter: 
Dato:  16-10-2008 09:23

Ingen føl - nu sprækker hun snart! Og vi andre sprækker af nysgerrighed, igår kom naboerne "lige" cyklende forbi hendes fold og skulle kigge om der var kommet føl ;-)


Batmand nyder situationen, og ser faktisk ikke særlig besværet ud. Hun stormer dog ikke afsted mere, men hun har nu heller aldrig bevæget sig i de hurtige gear med mindre der er mad i farvandet.


Jeg skal nok tage billeder når det sker ;-)


Og næste år skal vi altså prøve at scanne, det her er lidt for træls. Tænk hvis der er tvillinger....



Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk


Ædelt, velgående hingsteføl efter Blue Hors Rush Hour sælges

Feminint, ekstremt elastisk hoppeføl efter UNO Don Diego sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 håber alt det bedste
Forfatter: 
Dato:  18-10-2008 23:54

for jeres lille tyksak. Glæder mig til at se billeder.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Venter spændt!
Forfatter: 
Dato:  19-10-2008 16:39

Hva så, er der kommet føl?

0
0
Svar på denne tråd
 
 ???????????
Forfatter: 
Dato:  22-10-2008 10:05

er der sket noget???


Signe

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm................
Forfatter: 
Dato:  22-10-2008 10:10

er det poppet en lille mini føller ud endnu?


Med den dejlige Ma Fila Noir.

Jessica 28/11-05

Monique 19/10-07

Elsker mine 3 tøser :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nix....
Forfatter: 
Dato:  22-10-2008 10:42

...Og nu er jeg faktisk ved at blive lidt bekymret. Vokspropperne er faldet af, hun er meget blød bagtil og virker bare SÅ klar. Men der sker ikke en sk..


Hvor længe er det længste i har set en hoppe gå med vokspropper før foling?



Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk


Ædelt, velgående hingsteføl efter Blue Hors Rush Hour sælges

Feminint, ekstremt elastisk hoppeføl efter UNO Don Diego sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan godt forstå dig
Forfatter: 
Dato:  22-10-2008 10:44

16 dage! *støn* jeg havde det som om jeg ikke havde sovet i et år bagefter!!


2-års cremello hoppe og 2008-føl til salg - se hjemmesiden:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg føler med dig
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 09:56

Virkelig, det er så hårdt og man er ved at dø af bekymring og søvnmangel!! Jeg mindes stadigvæk da jeg ventede på mit Romantic føl Hoppen gik 16 dage over tid og var klar lige fra terminsdatoen, pyha, det ønsker jeg ikke for min værste fjende!!


Jeg håber at hun snart får taget sig sammen og foler!! så du igen kan sove godt og roligt om natten


Stald Petit v.

Tinna og Peter Knudsen.


Sublime gangarter og ærespræmie hoppeføl e. Don Romantic/SRDH Duchesse Petit sælges.


Ædelt og udtryksfuldt hoppeføl e. Prinz K3/ERDH sælges.


se www.stald-petit.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 10:04

kan vi ikke se billeder af hende og yver?

Pia


(welsh/pinto) vallak sælges


AVL AF PINTOPONYER OG MINIATURE

Stutteri Fjorden
0
0
Svar på denne tråd
 
 Højmark havde en
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 11:54

der hvert år, i 13 år, gik præcis 1 måned over tiden på dato...


Dejó *Linse og Ca-Dia*

www.meravigliosacreatura.dk



Top kvalitets springhest udbydes til salg - Dejó



Bedækning 2009: Sepstrups Casanova & Fronbach Hello Casanova

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  24-10-2008 08:46

min gik 28 dage over.. Hun havde vokspropper engang imellem, og flere dage af gangen.. Blev mere og mere blød bagtil, men der skete ikke en skid..

Men så en morgen var der vokspropper på omkring 1 cm under hver pat, og så var jeg ikke i tvivl mere.. Heldigvis fik jeg ret, for hun folede kl 17.45 samme dag..

men vis os nogle billeder af damen..


Hilsen Stine



Welsh i Cremefarver

Welsh-Stutteri.dk

Smukt sec A hoppeføl sælges



husk at skrive i min gæstebog...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja..............
Forfatter: 
Dato:  25-10-2008 23:37

mon det bliver et juleføl? Tænk, nu er der født så mange føl i år, og så sidder vi her og venter og venter på at bare et skal blive født. Spændende' Sker der intet?


Med venlig hilsen

Merete


Shetlænderavl

Nu 2 plage og en hoppe til salg med gode papirer til fornuftige priser. Se min hjemmeside.

http://www.stutteri-winther.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm.................
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 09:52

stadig intet følle?

Må vi ikke se nogle billeder af mutter?


Med den dejlige Ma Fila Noir.

Jessica 28/11-05

Monique 19/10-07

Elsker mine 3 tøser :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Intet nyt....
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 14:32

Desværre intet nyt herfra, havde jeg dog bare en ca. terminsdato så jeg kunne vurdere om der var grund til bekymring! Vokspropperne er faldet af, hun har haft lange, klare vokspropper i over 10 dage og nu er de faldet af. Yveret er godt fyldt ud, men selve pattespidserne mangler ligesom lige det sidste, de plejer jo gerne at stritte ud til hver side fordi de er spændt ud med mælk.


Jeg kan ikke mærke liv, tror simpelthen det er fordi hun er for tyk . Damen er jo blevet fodret som en højdrægtig i snart 6 måneder, og jeg har jo accepteret at hun var lidt rund fordi "det var jo oppe over....." ;-)


Her er hun så på sådan en regnvejrssøndag;


Og stålet der er godt spændt ud;



Og stål med usædvanlig meget pels ;-)




Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk


Ædelt, velgående hingsteføl efter Blue Hors Rush Hour sælges

Feminint, ekstremt elastisk hoppeføl efter UNO Don Diego sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 suk............
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 21:18

sikke en tyk lille dame :-)

Iiii vil se mini følle... sender noget ve støv


Med den dejlige Ma Fila Noir.

Jessica 28/11-05

Monique 19/10-07

Elsker mine 3 tøser :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svær én!
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 22:15

Jeg synes nu ikke det ser ud som om føllet ligger så langt tilbage... Men det kan jo godt snyde. Ud fra billederne kunne jeg godt tro der var en uge eller to igen.


Hvad sir' I andre?


2-års cremello hoppe og 2008-føl til salg - se hjemmesiden:

0
0
Svar på denne tråd
 
 ved ikk rigtig
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 23:27

Chances yver er temmelig meget større når hun er lige ved og næsten - men hun har selvfølgelig også haft en del føl efterhånden


Dejó *Linse og Ca-Dia*

www.meravigliosacreatura.dk



Top kvalitets springhest udbydes til salg - Dejó



Bedækning 2009: Sepstrups Casanova & Fronbach Hello Casanova

0
0
Svar på denne tråd
 
 lidt endnu
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 01:04

Hej

Vil nok give Birgit ret, at der nok kan gå 1-2 uger endnu - både facon og yver ligner det... men man ved aldrig med de små væsner!!!

Forøvrigt en meget flot blød grime- er det barsels"tøjet" ;-)


Det med voksen er lidt mærkeligt - men jeg havde engang en varmblod, som havde voks, faldt sammen og det hele ----- og så var hun bare falsk-drægtig :-( ser den lille tyksak nu ikke ud som om hun bare er :-)


hilsner og håber I får nogen rolige nætter snart

Sussie

Stutteri Følholm

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er enig
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 07:20

(og hvad forstand har jeg på dét)- Jeg synes ikke maven er "faldet" ned og bagud. (det gør den på hunde og katte- men de kan også ligne spærreballoner i uger før! Og katte kan snyde!). Så før den tykke mave ryger bagom/ned. Så vil jeg ikke tro noget er sikkert.



Mvh
xtiny


*** Kærnemælkshorn til Folket!***




0
0
Svar på denne tråd
 
 Når mine ser
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 09:47

sådan ud kan der sagtens være 1-2 uger endnu. Det er først det voks der kommer på, når selve patte-spidserne er HELT udfyldt, der gælder......


jeg har ikke haft nogen der folede før pattespidserne "var klar" - voks eller ej.

Og de har også MEGET større yver.

Alt det foran yveret er jo bare fedt.


Eva

0
0
Svar på denne tråd
 
 Snydt!
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 10:53

Så var der føl, kl. 7.30 imorges kom der en fin lille dame ;-). Jeg synes heller ikke Batmand så ud til at være lige oppe over, men der snød hun os alle. Billeder følger senere, jeg er på job nu.


Mor og barn har det godt, naboen havde heldigvis fri og er hos hende. Jeg har lige fået besked om at efterbyrden er kommet og den er hel og fin. Den lille har drukket og moderen spiser og drikker.



Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk


Ædelt, velgående hingsteføl efter Blue Hors Rush Hour sælges

Feminint, ekstremt elastisk hoppeføl efter UNO Don Diego sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke..
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 10:58

Hej..


Tillykke med efterårsbarnet,


Gælder mig til at se billeder af hende..


Mvh

Mai


Team Cornett

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 10:58

Ja, man kan aldrig gennemskue de kære hopper. Vores Bella har yver som din hoppe dagen før hun foler, om morgenen den dag hun foler er patterne fyldt ud og vupti.


Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
* * * * *
Jord bortgives
* * * * *
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jammen dog..........
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 11:01

endeligt skete det, tillykke med datteren. Glæder mig til at se billeder.


Med venlig hilsen

Merete


Shetlænderavl

Nu 2 plage og en hoppe til salg med gode papirer til fornuftige priser. Se min hjemmeside.

http://www.stutteri-winther.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 wee...........
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 11:11

ja så hjalp min ve støv ;-) tillykke med den lille :-) glæder mig meget til at se billeder!


Med den dejlige Ma Fila Noir.

Jessica 28/11-05

Monique 19/10-07

Elsker mine 3 tøser :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 nårh altså
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 11:47

Uhh, hvor herligt!! Og godt at det hele gik efter bogen!!

Hjertelig tillykke med den lille-bitte ny.


Og, ja, vi glæder os selvfølgelig til billederne!!


Med venlig hilsen

Sanne Rødkjær

&

Skærgårdens Blue Boy

...............................


God boks i super omgivelser udlejes i Holme-Olstrup - Se præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 13:10

stort tillykke med den lille pige. Typisk man kan da heller aldrig regne med de damer.

Altid skal man vente utålmodigt heh.


Så vil vi da selvfølgelig gerne se billeder.


Mon det var ddet sidste føl i år på HN???


Hilsen Mig

Kærlighed kan alt-undtagen at vække de døde


Hipro foder forhandles her

Til alle Racer.

Også special foder til Frieser og Tinkere


0
0
Svar på denne tråd
 
 Næææææh *grin*
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 15:35

He he - lille snydepels ;)


Tillykke med føllen :) Glæder mig til "fotodokumentation" *g*


2-års cremello hoppe og 2008-føl til salg - se hjemmesiden:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Endelig....
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 15:36

Endelig Har fulgt med "fra sidelinjen" - Stort tillykke med det nye familiemedlem


Venlig hilsen


Terese

Danish Design Horses


www.designhorses.dk


Sælges:

1 års hingsteplag e. Don Schufro/Romancier

1 års hoppeplag e. Gagarin/Loran

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 15:45

Ja endelig, jeg har også fulgt med fra sidelinjen, glæder mig til at se billeder at den bette.


Stort tillykke herfra.



Mvh Rikke



www.123hjemmeside.dk/rideklub- vestsjaelland


Klubben uden grænser

0
0
Svar på denne tråd
 
 Her er så prinsessen ;-)
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 15:46

Her er hun så den kære lille tingest. Vi er så forelskede i hende, uden tvivl det mest nuttede føl vi nogensinde har fået!


Og så blev hun så praktisk leveret i en plastikpose imorges (sagde min 5-årige datter, da hun så fosterhunderne - "hvorfor har hun plastikpose på, mor?")





Dyrlægen har lige været her og give følsprøjte, og alt er i den skønneste orden.


De skal selvfølgelig ud imorgen, men mon hun skal have hundedækken på? Hvad ville I gøre? De skal selvfølgelig ikke være ude ret længe, og de har deres kalvehytte at søge ly i, men alligevel er det jo koldt og jorden er våd....



Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk


Ædelt, velgående hingsteføl efter Blue Hors Rush Hour sælges

Feminint, ekstremt elastisk hoppeføl efter UNO Don Diego sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 15:59

Nøj hvor er hun da nusser, lige til at tage under armen og ind i sofaen.


Dejligt at hun endelig kom frem.


mvh. Rikke

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stave......
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 16:00

Den opmærksomme læser vil selvfølgelig kunne se at jeg prøver at skrive "forsterhinderne" og ikke noget med hunde ;-)



Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk


Ædelt, velgående hingsteføl efter Blue Hors Rush Hour sælges

Feminint, ekstremt elastisk hoppeføl efter UNO Don Diego sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 for.....
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 16:12

delen da hun er nuttet, tillykkr mrd hinde, og ja på med hunde dæknet.


Mvh Susanne

Pari-lida og Waldini.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Aj altså
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 16:23

hvor er hun bare ubeskivelig. Hundedækken på og en snor, så kan hun sagtens komme med i Føtex


Cute cute cute. Det sidste billed af mor og barn er bare super lækkert.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 16:31

EJ hvor er hun kær! Kæmpe stort tillykke med hende,og ja jeg ville også finde et lille dækken frem - hun vil jo hurtigt ligge sig ned, og så er jorden dælme kold på denne årstid.

Mit marts føl fik også en frakke på og nød så at være ude:




dejligt med sådan en føllebølle her i alt det grå efterårsvejr -

og hvor var den god, kommentaren og plasticposen.... ja hvad Vorherre dog ikke finder på


www.Frieserstald-Birkely.dk



"They looked at Jody with new respect, now he was different. They knew instinctly that a man on a horse is spiritually as well as physically bigger than a man on foot"

(Steinbeck) ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ih altså!
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 17:32

Nåååårh hvor er hun da bare super skøn!


Jo, - jeg vil også anbefale frakke. og så nok ikke for længe, for hvis hun ligger på den våde jord og bliver kold nedefra virker frakken jo ikke så meget...


2-års cremello hoppe og 2008-føl til salg - se hjemmesiden:

0
0
Svar på denne tråd
 
 gud hvor
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 19:14

er hun nusser. Hun har et dejligt udtryk, en rigtig charmetrold.


Med venlig hilsen


Lene


Super hoppeføl e. BH Don Romantic/Friedenfürst/Regazzoni sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det var da den sødeste
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 20:46

Nøøj hvor et nuttet føl Hvor er hun sød. Mange gange tillykke.



Forhandler af Regulator Complete


Ann

www. kuhlmannhorses.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hold da op
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 21:09

Nøøj hvor er hun skøn Reni . Hun er jo ikke større end en lille hund! Sørme godt at jeg skal op og pille på hende i morgen. Du må hellere huske at kigge mine lommer efter om jeg skulle være kommet til at tage et føl med i inderlommen.


Næste gang be'r du lige Vorherre om at have Stutteri Krone for trykt på plastikposerne når de kommer ud. Se det er stil

0
0
Svar på denne tråd
 
 kæmperstort til lykke
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 21:16

Det var dog den skønneste lille sag Hun er udstyret med den dejligste varme vandafvisende vinterpels, så nej ikke noget hundedækken. Ud med hende og moderen, og hold så øje.


Dersom mama løber meget rundt skal de ind, for hun vil jage rundt med føllet, hvis det bliver koldt. Læg tør halm i læskuret, så vil den lille højst sandsynligt ligge der. Sig mig hvor høj er det lille pus?

0
0
Svar på denne tråd
 
 wtreyhwrtyu
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 21:32

ih hvor er hun yndig.. især det sidste billede ser de bare skønne ud både mor og datter..

tillykke med pose pigen!




Carina og hestedyrene!

Sille ( med Tailormade Temptation baby i maven ), Ametyst, Credit, A´conto og lille Contrast

Gammelgårds Credit og mig - nu videre til mellemrund ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke med den ny
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 23:01

Tillykke, sød, sød, Historie! (:

Fik os føl i sommers!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej hvor skøn...............
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 23:03

nu bliver man følskruk igen, og så på denne årstid. Hun er bare dejlig, og hun er da født med vinterpelsen på.


Jeg ville ikke lukke dem ud i andet end et par timer, hvis vejret er godt i morgen. Hvis det regner, ville jeg bare lige lade dem komme ud og tage en ordentlig løbetur, og så ind igen.


Med venlig hilsen

Merete


Shetlænderavl

Nu 2 plage og en hoppe til salg med gode papirer til fornuftige priser. Se min hjemmeside.

http://www.stutteri-winther.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lille Følle.
Forfatter: 
Dato:  28-10-2008 07:48

Hej.


Jeg ville lukke dem på fold et par timer i dag( der bliver solskinstimer), og så holde øje med, at hun ikke lægger sig for længe på jorden.....de har jo en dejlig stor boks, som de kan gå rundt i, og så ville jeg gradvist vænne dem til, at være længere og længere ude..


Hun er jo født med en fin tyk pels, så jeg ville IKKE give hende et dækken på, hun er jo en shetlandspony, men ikke lukke hende for længe ud af gangen, de første uger!


Held og lykke med den smukke prinsesse!


Hilsen Kate B.



Kastanjegårdens Mia FJ 10404: Årets Fjordhest ifolet med Mykletind FJH 733.


Fået et hingsteføl d. 4/6-08.

Kan ses på min præsentation.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Så var de ude ;-)
Forfatter: 
Dato:  28-10-2008 17:00

Jeg har lagt lidt video af den lille prinsesse på min hjemmeside under føl, hun har fået navnet Lille Lotte ;-)


Kær er hun i hvert fald, Sinne herindefra var her imorges, og hun var lige ved at tage hende med i lommen!


Alle naboerne er ved at falde i svime over hende, og jeg selv er også ganske og aldeles solgt....



Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk


Ædelt, velgående hingsteføl efter Blue Hors Rush Hour sælges

Feminint, ekstremt elastisk hoppeføl efter UNO Don Diego sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 hun er da
Forfatter: 
Dato:  28-10-2008 17:45

bare for dejlig. Helt vild nusser, sådan en må jeg også have engang. Kan godt forstå naboerne er vilde med hende, man kan da ikke være andet.


Med venlig hilsen


Lene


Super hoppeføl e. BH Don Romantic/Friedenfürst/Regazzoni sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen jamen
Forfatter: 
Dato:  28-10-2008 17:49

Hun er så aldeles bedårende. Mulen er ikke bredere end 4 cm. Øjnene er små glaskugler og ørene er ca. 3 cm og hun går mig ikke engang til knæerne. Man kan tage hende op som en lille hund op i favnen, hvis man lige havde lyst til det. Og så har hun en dejlig vamset pels. En rigtig lille krammebamse. Jeg er fuldstændig solgt

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej....
Forfatter: 
Dato:  28-10-2008 18:53

Tillykke hun er godt nok sød.

Ved at der findes en som sælger ting til miniature, der også har dækken til føl.


Anni

0
0
Svar på denne tråd
 
 har lige kigget film
Forfatter: 
Dato:  29-10-2008 16:00

Gud hvor er hun dog dejlig. Til Lykke endnu en gang.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-11-2008 21:09

Tillykke med den lille skønhed.. Og tillykke til de stolte forældre!!


Hilsen Stine




Welsh i Cremefarver

Welsh-Stutteri.dk

Smukt Champagnefarvet sec A hoppeføl sælges



husk at skrive i min gæstebog...


0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor er hun kær..
Forfatter: 
Dato:  01-11-2008 21:35

Tillykke med det skønne føl - og med rekord her på HN for flest besøgende til føltråd .

Jeg ville da ikke give hende dækken på - bare sørge for at hun kan ligge tørt og ikke være ude alt for lang tid. Tænk på shetlænderne på Shetlandsøerne - der er vist lidt mere barsk end her - året rundt!

Nu sadler I vel ikke helt om til udelukkende at avle små "kramme-bamser" ? Så kan man jo godt forstå ponyavlere, når man ser sådan en lille charmetrold...

hilsner

Sussie

Stutteri Følholm

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej, dog ikke
Forfatter: 
Dato:  02-11-2008 09:35

Nej, jeg tror ikke vi skifter race ;-)


Fræk er hun blevet, slår bagop og galoperer i cirkler rundt om mor. Jeg har taget mere video, kan slet ikke lade være. Selv min svigerfar - som er en "gammel garvet landmand" - kan jeg tage i at stå og beundre hende når hun er på fold, gerne med et lille smil på læben.


Jeg synes også det er vildt mange der har været inde og kigge i tråden, men mon ikke det er fordi hun sådan er kommet uden for sæsonen og vi alle går og længes efter de nye føl?



Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk


Ædelt, velgående hingsteføl efter Blue Hors Rush Hour sælges

Feminint, ekstremt elastisk hoppeføl efter UNO Don Diego sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  02-11-2008 14:12

med det aldeles nuttede og fuldstændig charmerende lille føl. Jamen jeg er da helt solgt, hvordan kan man være så sød og charmerende??


Men hold da op hun har ladet vente på sig!! Men hun var da vist værd at vente på ikke


Stald Petit v.

Tinna og Peter Knudsen.


Sublime gangarter og ærespræmie hoppeføl e. Don Romantic/SRDH Duchesse Petit sælges.


Ædelt og udtryksfuldt hoppeføl e. Prinz K3/ERDH sælges.


se www.stald-petit.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider