Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Forregistrering
Forfatter: 
Dato:  02-12-2003 10:33
Hejsa

Jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig, for jeg er virkelig på bar bund her...

Jeg har en dv hoppe, som jeg gerne vil have forregistreret. Nu har jeg spurgt dv et par gange, men får ikke rigtigt svar på mine spørgsmål.

Hvordan skal jeg forholde mig?? Hvor og hvordan melder jeg mig til, hvornår foregår det og hvor??
Hvad koster det osv. hvad forlanger man af hest og ejer?
Alle den slags spørgsmål håber jeg at der er nogen som kan hjælpe mig med.

På forhånd mange tak!!

MVH Christine
0
0
Svar på denne tråd

Du melder dig ind...
Forfatter: 
Dato:  02-12-2003 11:07
... i Dansk Varmblod, og så får du oplysningerne ganske automatisk - det gør alle medlemmer.

Du kan evt. læse mere om reglerne her: Regler for kåring af hopper

Hilsen Sif

ALU-kasse til hestetransport søges
0
0
Svar på denne tråd

Kåring
Forfatter: 
Dato:  02-12-2003 18:05
Du skriver at du vil have din hoppe forregistreret, nu kender jeg jo ikke afstamningen på din hoppe, men normalt vil man sige kåret. Den kan så alt efter afstamning og eksteriør optages i de forskellige kåringsklasser. Forregistret er den ringeste af de tre klasser. De andre er Dansk Hovedstambog og Dansk Stambog.

Et medlemskab gælder fra 1. januar til 31. december så du får mest for pengene hvis du melder dig ind nu.

Tilmelding til kåring skal ske omkring 1. maj hvor kåringen falder først i juli. Tilmeldingskema findes i Ridehesten som er foreningens medlemsblad.

Jeg går her ud fra at det er en ældre hoppe du har (5 år eller ældre)og at den skal til eksteriørkåring, modsat sadelkåring (er hovedsageligt for yngre hopper eller hopper som man har meget store forventninger til)

Til selve kåringen skal hoppen kunne mønstres for hånd. Derudover skal den vises løs.

Hvis du har nogle specielle spørgsmål så spørg og jeg skal forsøge at svare.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider