Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Herning 2009
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 23:17

Er der nogle af Jer herinde som er klar over hvornår sidste anm. frist for hingste er til kåringen i Herning?


Hvor tidligst og hvor sent må der været taget røntgen billeder?


Hvis en fuldblodshingst skal vises frem under rytter i Herning i forbindelse med kåring, hvilket niveau/tilsvarende dressurprogram skal det så være på?


Håber på en god saglig og faglig tilbagemelding på dette.


På forhånd tak :-)


Michael

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vil foreslå...
Forfatter: 
Dato:  06-10-2008 08:23

... at du kontakter Dansk Varmblod med dine spørgsmål - det er dem, der arrangerer, og derfor også dem der sidder inde med de helt rigtige svar :)


Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


Kørsel: begynder- og juniorstævne i oktober. Kig på Midtjysk Køreselskab

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg tror
Forfatter: 
Dato:  06-10-2008 09:37

det meste står her: www.varmblod.dk/heste/hingste/ forbesigtigelse/hvordan-foregar- forbesigtigelsen


Ang. ridning tror jeg som Sif at du skal spørge DV, eller måske der står noget på anmeldelsesblanketten?


Ullan

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  06-10-2008 09:41

Hej

Sidste tilmelding til hingste til Herning er 1 december.

Men hingstene skal vel være udtaget ved forbesigtigelse eller inviteret. ?


De fuldblodshingste vi så sidste år under rytter, gik det de hver især magtede. Meget forskellig niveau. Der kan ikke være et specilt krav om hvad de skal kunne.


Held og lykke

MVH Hanne.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider