Er der nogle af Jer herinde som er klar over hvornår sidste anm. frist for hingste er til kåringen i Herning?
Hvor tidligst og hvor sent må der været taget røntgen billeder?
Hvis en fuldblodshingst skal vises frem under rytter i Herning i forbindelse med kåring, hvilket niveau/tilsvarende dressurprogram skal det så være på?
Håber på en god saglig og faglig tilbagemelding på dette.
Sidste tilmelding til hingste til Herning er 1 december.
Men hingstene skal vel være udtaget ved forbesigtigelse eller inviteret. ?
De fuldblodshingste vi så sidste år under rytter, gik det de hver især magtede. Meget forskellig niveau. Der kan ikke være et specilt krav om hvad de skal kunne.