Ja, går og leger lidt med tanken om, at sætte hoppen i fol. Hun bliver 10 til næste og, og vil gerne have et føl efter hende på et tidspunkt.
Nu er jeg helt vild med Eminenz (oldenborger), men han er desværre helt ovre i det mørke jylland
Så er lidt i tvivl om, hvordan hun evt. skal sættes i fol.
Hun kunne blive sendt derover og insemineret på hingstestationen med helt frisk sæd.
Insemineret hos dyrlægen "herhjemme", med kølesæd/frostsæd.
Hun har jo ikke haft føl hos mig, så det der med brunsten kan være lidt svært. Vil det derfor være nemmest at sætte hende i fol, hvis hun kommer over til jylland. Eller vil I mene, det ikke gør den store forskel?