Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Selskabsføl - formidling?
Forfatter: 
Dato:  30-11-2003 11:56

Jeg går og overvejer om jeg ikke skulle købe mig et hoppeføl.

Er der nogen der ved om der findes en formidling hvor man kan finde jævnaldrende legekammerater til sin lille hest? Jeg vil jo være lidt sent ude, men det kan da være der er nogen, der lige står mangler en dejlig, sikker børnehave til deres føllebølle... hvor finder man dem?

Venlig hilsen

Julie
0
0
Svar på denne tråd

Hvad med...
Forfatter: 
Dato:  30-11-2003 15:44
...at kigge inde på markedspladsen under heste udlejes?

Der er da pt

denne annonce...

Jeg syntes at jeg er faldet over en del af de annoncer der inde. Der er da for resten også en på en hingstplag på 1½ år, men da du vil havde en hoppe, tænkte jeg at det måske ikke var det idelle...

Helt og lykke med det...

Knuz fra

** Trine **

"Visdom er ikke resultatet af en uddannelse, men et livslangt forsøg på at opnå det"
Albert Einstein, 1954

0
0
Svar på denne tråd

Markedspladsen
Forfatter: 
Dato:  30-11-2003 15:52
og DBA. er nok de steder der er flest heste/føl.
Og med priser fra kun 3000..
Om der er nogen der har formidling, ved jeg ikke, syntes ikke jeg har set nogle steder.

Hilsen Britta

Hvorfor bruge magt, når det er med kærlighed man når længst.

0
0
Svar på denne tråd

Hest ønskes i løsdrift
Forfatter: 
Dato:  30-11-2003 16:42
Kig på Markedspladsen under Ejendomme og opstaldning, der er et punkt der hedder Opstaldning ønskes.

0
0
Svar på denne tråd

Mangler føl-legestue
Forfatter: 
Dato:  01-12-2003 09:48
Jeg har et sent hoppeføl som skal vænnes fra ca. omkring 1 marts, og jeg er på udkig efter et sted med andre føl og voksne hvor den kan komme hen når den skal vænnes fra. Så hvis du står og mangler et velopdragent sødt varmblodshoppeføl, så sig lige til. Det kan være at vi kunne finde ud af noget.

Tine
0
0
Svar på denne tråd

Samme problem her
Forfatter: 
Dato:  01-12-2003 17:28
Mit hoppe føl er også så småt ved at blive fra vænnet da hoppen skal i uddanelse.
Men jeg tager simpelthen bare ned til en heste handler, det eneste der skal bruges er vel bare et selskabsføl det kan du få til billige penge.

Lærke

Lærke (Athene)

Køb/Sælg din hest på min Hp, og meget andet!
Happyhorses1
0
0
Svar på denne tråd

Tak for hjælpen
Forfatter: 
Dato:  03-12-2003 15:20
Tak for de gode idéer. Jeg vil ikke have et eller andet billigt 'skod-føl' fra en hestehandler. Jeg forelsker mig jo bare håbløst i det uanset flyveører og hjulben, og står jeg der med en ekstra hest uden særligt formål ;-)

Prøver at kigge på markedspladsen... det er bare tidskrævende når folk skriver så geniale overskrifter som 'Hej!' eller 'Hoppe!!!!!!' eller 'Se lige her!!!!' Øv så kan man sidde der i timevis :-D

Tine, det lyder jo ganske perfekt, men 'mit' føl som jeg går og overvejer ankommer allerede d. 1. Januar.

Tak igen for idéerne.

Venlig hilsen

Julie
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider