Er Heslegårds Rubin stadig i avl? Har hørt at han er i sverige. Er det korrekt?
Ja, Rubin er stadig i Sverige, du kan finde ham på www.starbydressyrstall.se, som kan oplyse hvordan man får bedækket mm. Jeg ved at Johnsens selv har haft en hoppe deroppe i år.
siger så står han i Sverige.
Så vidt jeg er blevet orienteret står han ca. 20 min på den anden side af Helsinborg?
Jeg mener bestemt han også stedigt er gidkendt i DV!
Tusind tak for jeres svar
Ja, det är rätt att han står ca 30 km norr om Helsingborg.
I Sverige måste man lösa licens för hingsten varje år den är i avel, jag vet ej hur det fungerar hos er i Danmark.
Det har dock ej lösts någon licens i Sverige för honom år 2008, vad jag förstår så har han bara tävlats i år.
mvh
Lena
www.swedishwarmblood.se
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet