da mit føl gror alt for stærkt, vil det være dejligt hvis nogle af jer havde lyst til at dele et par billeder af jeres føls forknæ set forfra, så jeg har lidt at sammenligne med.. en underlig forspørgsel, men jeg håber der er nogen der vil være søde at tage billeder til mig..
føllet er forresten 5 måneder nu.. så gerne nogle alders-tilsvarende..
på forhånd tak
Tina
Med en ven deles minderne fra i går, glæden fra i dag, og håbet for i morgen.
hun har aldrig været halt og hun får nogle vitaminer (flydende) + sit foder.. jeg håber hun stopper med at gro nu.. vi tager hende helt fra i næste uge..
tak fo billedet. Vil gerne se flere hvis nogen har lyst at dele.
Tina
Med en ven deles minderne fra i går, glæden fra i dag, og håbet for i morgen.