Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 afkom efter sansal og shah noir
Forfatter: 
Dato:  22-09-2008 09:35

Jeg har lige købt en lækker 5 års araber, Kamran shah, med sansal som far, aziza latifa som mor, og den fine hingst Shah noir, til morfar.


Men jeg søger nogle søskende, eller anden familie til ham, bare sådan er ren nysgerrighed...


Mvh.

Karina Stackelies


Den heldige ejer af Kamran shah ox.


En gang araber, altid araber.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Shah Noir
Forfatter: 
Dato:  23-09-2008 07:16

Hejsa, tillykke med din ny hest.


Jeg har hele 3 stks stående . 1 Shah Noir datter - og 2 børnebørn.. Alle sorte. Datteren er Star Runner og hendes 2 afkom fra hhv 2006 og 2008 - Lauges Fantasiah og Lauges Honey Noir.


Du kan se dem på min præsentation og hp


http://www.staldlauge.dk


STALD LAUGE


Avl af de sjældne sorte ox-arabere.

2 sorte ox-hoppeføl - sælges - begge efter Falkhan Expresso

- den ene er homozygot sort!!


***Vi har børnesikret hele huset; men de kommer alligevel ind..***

0
0
Svar på denne tråd
 
 Springning
Forfatter: 
Dato:  23-09-2008 19:40

Til stald Lauge...


Sejt... Fantastisk at se lidt søskende på den side af familien... Min han ligner så sin far på en prik.


Kender du måske til noget om den side af familiens springtalenter...


Har kun finde nogle rigtige fine dressurtalenter...


Mvh.

Karina Stackelies


Den heldige ejer af Kamran shah ox.


En gang araber, altid araber.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej igen
Forfatter: 
Dato:  24-09-2008 04:12

Desværre ved jeg ikke rigtig noget om springevnerne.


Men jeg kan fortælle at Shah Noir stadig lever, og stadig bliver redet. Kan ikke huske om det var i år eller sidste år jeg fik af vide han havde deltaget i en distance i københavnerridtet.


Jeg mener han må have rundet tæt på de 20 år nu.


STALD LAUGE


Avl af de sjældne sorte ox-arabere.

2 sorte ox-hoppeføl - sælges - begge efter Falkhan Expresso

- den ene er homozygot sort!!


***Vi har børnesikret hele huset; men de kommer alligevel ind..***

0
0
Svar på denne tråd
 
 Se her
Forfatter: 
Dato:  24-09-2008 15:53

Hej

Angående Sansal kan du kikke under www.saleska-arabians.com

eller www.dawson-horses.dk


Venlig hilsen Jette.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider