Jeg har hele 3 stks stående . 1 Shah Noir datter - og 2 børnebørn.. Alle sorte. Datteren er Star Runner og hendes 2 afkom fra hhv 2006 og 2008 - Lauges Fantasiah og Lauges Honey Noir.
Desværre ved jeg ikke rigtig noget om springevnerne.
Men jeg kan fortælle at Shah Noir stadig lever, og stadig bliver redet. Kan ikke huske om det var i år eller sidste år jeg fik af vide han havde deltaget i en distance i københavnerridtet.
Jeg mener han må have rundet tæt på de 20 år nu.
STALD LAUGE
Avl af de sjældne sorte ox-arabere.
2 sorte ox-hoppeføl - sælges - begge efter Falkhan Expresso
- den ene er homozygot sort!!
***Vi har børnesikret hele huset; men de kommer alligevel ind..***