Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Golden dream NF
Forfatter: 
Dato:  16-09-2008 20:50

Nogen der kender til denne hingst?


Han skulle vist være dansk, men kan ikke finde ham på hjemmesiden, så kan han evt være afkåret? hans far er golden starlight.


Sagen er at jeg har købt en ny hoppe hvor afstamningen er helt ukendt for mig, hun er registreret i Deutsches Reitpony, men halv nf. MF er Pepe.


Hun har dette brændemærke


Nogen der kan hjælpe?


/Cecilie



Gudesmuk hoppeføl fra 07 sælges. Forv kat 3.


R.I.P Tatoo min smukke gulddreng - Hvorfor skulle det lige være dig?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kommer lige på banen
Forfatter: 
Dato:  16-09-2008 21:56

Det brændemærke er jo Pferdestammbuch Schleswig Holstein/Hamburg dvs rent teoretisk er hun avlet i Nordtyskland.


Det jeg kan se er at Golden Starlight har en kåret hingst efter sig, som hedder Golden Dream, som også er kåret i Pferdestammbuch.




0
0
Svar på denne tråd
 
 Tyskland..
Forfatter: 
Dato:  16-09-2008 22:10

At hun er avlet i tyskland vidste jeg godt..


Men mht golden dream står der i papirerne: NF 144 DKBRAUN.

Egentlig pga det dk jeg gik ud fra han var dansk.. men hvor finder du de oplysninger henne? Evt link?


/Cecilie



Gudesmuk hoppeføl fra 07 sælges. Forv kat 3.


R.I.P Tatoo min smukke gulddreng - Hvorfor skulle det lige være dig?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Oversættelse
Forfatter: 
Dato:  16-09-2008 22:14

DKBRAUN er forkortelse for "Dunkelbraun", der betyder "mørkebrun" ;)


2-års cremello hoppe og 2008-føl til salg - se hjemmesiden:

*** STUTTERI FREDEN ***

0
0
Svar på denne tråd
 
 Meget nemt
Forfatter: 
Dato:  17-09-2008 10:17


www.pferdestammbuch-sh.de/Pages/ hengste-sh.php



og så vælger du New Forest, så dukker Golden Dream op som 4. sidste


0
0
Svar på denne tråd
 
 Haha..
Forfatter: 
Dato:  17-09-2008 11:20

Birgit: Ja, jeg ku jo os bar tænke mig om ;)


Sinne: mange tak, tysk er ikke mit stærkeste..


Men har lidt problemer med at finde et billede af ham eller bar en hjemmeside hvor der står lidt om ham.. Har fundet ud af at han har stævnenavnet Golden Dream 32..


Har de ikke en fotoside som ridehesten i tyskland?


/Cecilie



Gudesmuk hoppeføl fra 07 sælges. Forv kat 3.


R.I.P Tatoo min smukke gulddreng - Hvorfor skulle det lige være dig?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider