Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 fløjhoppe
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 22:15

Jeg ville lige have lov at prale lidt. Sally blev fløjhoppe for goldhopperne ved DTF kåring i Hammelev idag

Jeg havde på ingen måde gjort mig forhåbninger i den retning, så nu vil jeg, imens jeg spiser en ostemad og drikker mælk, sidde og være pavestolt af min dejlige tøs


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  31-08-2008 03:45

med det. Det er en super fonemmelse. Min hoppe blev også fløjhoppe i DSP og kom i hovedstambogen.


Ejer af: (Tryk)

Islænder: Jarpur fra Damgård

Welsh Sek. F: Regina


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  31-08-2008 07:28

Har hun ikke været med før? Syntes jeg kan huske hende.


Hilsen Helle


Hvis du ikke vil have en prop
så prøv en Irish Cob
Helles Irish Cobber

Nu med kåret STER hingst og 3 x fløj

Interesseret i Irish Cob? www.irishcob.dk




0
0
Svar på denne tråd
 
 jo det har
Forfatter: 
Dato:  31-08-2008 09:08

hun. Vi var med i Vejle sidste år, men det resultat var jo ikke noget at prale af Hun blev ikke kåret. Hun sparkede efter alt hvad der trak vejret og var mega stresset. Men siden har vi i den grad lagt os i tøjret. Trænet, trænet og atter trænet i al slags vejr. Og resultatet igår overgik simpelthen alle vores forventninger. Vi havde håbet på en ok kåring, men aldrig turdet drømme om at hun blev fløjhoppe. Så jeg syntes at det er total blæret

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen jeg husker
Forfatter: 
Dato:  31-08-2008 19:24

hende som en rigtig godt bygget hoppe. Så det er velfortjent.


Mener vi snakkede en del mens hun stod i trailer. Hun er blind på det ene øje ikke?


Hilsen Helle


Hvis du ikke vil have en prop
så prøv en Irish Cob
Helles Irish Cobber

Nu med kåret STER hingst og 3 x fløj

Interesseret i Irish Cob? www.irishcob.dk




0
0
Svar på denne tråd
 
 jo sally
Forfatter: 
Dato:  31-08-2008 20:59

er blind på sit ene øje. Denne gang fik vi gjort opmærksom på det i tide, hvilket ikke var tilfældet i Vejle. Og det var da en fejl fra vores side. Men vi har da også lagt mange mange timers træning i hende med prof. støtte og vi valgte at få hende fremvist af vores træner. Så alt dette har jo givet et super godt resultat. Og nu er hun så på date med en mega lækker fyr Og ja vi fik os en længere snak den dag i Vejle imens vi ventede på at hestene kunne komme ind på stald.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hit med nogle
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 05:45

billeder


Hilsen Helle


Hvis du ikke vil have en prop
så prøv en Irish Cob
Helles Irish Cobber

Nu med kåret STER hingst og 3 x fløj

Interesseret i Irish Cob? www.irishcob.dk




0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke med fløjpladsen
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 10:50

det havde smukke Sally osse fortjent .

Ja man må gerne mønstre sin hest i foreningens farver som er sort/hvid.



Mange glade hilsner fra Fru Beer


~~Beer*s Gypsy Horses~~


Nye salgsemner


0
0
Svar på denne tråd
 
 jamen jeg
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 17:31

kan ikke finde ud af det med billeder, men der ligger lidt på vores hjemmeside, men de er af total dårlig kvalitet ; http://www.skysite.dk/tinker


Men som sagt total dårlig kvalitet

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 23:13

Hej Ina

hjertelig tillykke.

Ja det har smukke smukke Sally og du fortjent. Hun er bare en dejlig dejlig smuk hest.

kærlig hilsen Lisbeth



Mange hilsener / Best regards

Lisbeth og Jan Holm
www.stutteri-tinka.dk


Gypsy-horse Show team

opelv en verden af Gypsy- Horses

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke ;)
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 18:32

Kan vores trailer få lidt af æren ? *SSS*


STORT tillykke med det flotte resultat ;)
Du er jo også super til at give dine heste den tid de har brug for ;)




UDSALG netop nu - spar på ALLE varer
En GLAD HEST

Med MASSER af tilbud


Husk:

Meld dig ind i Club Happy Horse og kom først til mølle!

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja det kan
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 19:11

den næsten. For da Sally var ved måleren målte han hende til 151 cm Så sagde jeg til ham, at hun da vist skulle have en trailertur mere, siden den kunne give så meget vækst på en 20 minutters køretur Men ved andet forsøg målte han hende til 143 cm og det må siges at være mere korrekt

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider