Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Endelig føl!
Forfatter: 
Dato:  23-08-2008 21:33

Så blev det endelig min tur til at få føl

Hun er efter en Skimmel Welsh/islænder hoppe (75/25) og en rød welsh hingst.

Lige nu er hun helt rød omkring øjnene. Og rød med sokker og blis. Hvad er sandsynligheden for hun skimler, og hvornår vil hun evt begynde?

Hun er kommet til verden på det perfekte tidspunkt, for min datter fylder 1 år i morgen, og det bliver hendes fødselsdagsgave

I skal lige se nogle billeder af hende, og navneforslag er meget velkomne! -Det skal bare starte med E



Så fik hun microlax og så så det sådan her ud


Hilsen Katrine


En gang fjordhest, -ALTID fjordhest!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Føllebølle
Forfatter: 
Dato:  23-08-2008 22:05

Hvor er den sød


Har den været ude i det vejr idag - eller er det bare her, det har regnet hele dagen...




Rose 1

med

Aqua Z & Imagine



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-08-2008 09:15

Ja det har den desværre. For hende der har hoppen har dem gående ude Og det er jeg bestemt ikke stolt af... Håber de er kommet ind i et skur nu og at føllet ikke bliver syg...


Hilsen Katrine


En gang fjordhest, -ALTID fjordhest!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  24-08-2008 10:50

hvor er hun fin tillykke med begge tøser


hun kan sagten skimle men først om et års tid. min nabo fik en palominofarvet er han er skimmel nu, sjovt som de kan ændre farve.


endnu en gang tillykke


mvh Diana


Venter føl efter Kærgaardens Marguax og Kærgaardens Amarone i 2009.

Vær mod andre, som du ønsker andre skal være mod dig!

www.stald-palsgaard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 så sød...
Forfatter: 
Dato:  24-08-2008 11:28

Nuttet lille pige. Hvad med Emily?


Formidling af spanske heste direkte fra avler.

Pt. tre lækre føl fra i år til salg!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Føl.....
Forfatter: 
Dato:  24-08-2008 14:06

Åh, så nuttet!


Jeg synes Erantis er et rigtig sødt navn - men det er Emily også ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 02:35

Hvor er den sød :)


Hva farve er den rundt om øjene, sort eller lyserød?



Malene Pedersen


Robin Surprise - Julia - Zijawa Azale - Shalom E'jaaz

© Rytter af stjerne hingsten Wareno OX ©


Nu med den lille ny Fakhir E'jaaz

En rigtig hest er en fuldblodsaraber


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 09:38

Hun er en fin lille en, tillykke.


Pas nu godt på hende med det vejr vi har, hun skal have mulighed for at kunne ligge tørt og sove.


Anni

Snart med Islandsk fårehund Dimon.

Réktor fra Rønheden flytter til Birkegården.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 14:19

Tak for alle Jeres søde kommentarer

Jeg har faktisk selv overvejet Emily/ Emmely. Men måske man skulle droppe det E og så kalde den Summer Rain i stedet? Den er trods alt født i plask regnvejr

Den skulle forhåbentlig have adgang til et læskur nu.

Hun er rød omkring øjnene. Jeg har før fået 2 røde føl fra den samme hoppe. Det ene var mørk om øjnene og skimlede da den smed følpelsen, og den anden var rød omkring øjnene og fik den smukkeste leverrøde farve!

Hmm, jeg må nok bare vente og se hvad der sker med farven


Hilsen Katrine


En gang fjordhest, -ALTID fjordhest!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rød......
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 23:32

Den bliver rød.. Hvis den er rød omkring øjne, så forbliver hun rød...




Hilsen
Chirie

www.Dahlsminde.dk

Kunne du tænke dig at passe/ride en pony som var det din egen så ring/skriv til mig..


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider