Min veninde har en vallak efter Resident, og han er absolut en drømmehest: godmodig bamse i stalden og på tur, og på dressurbanen er han 110% klar til at arbejde hele tiden.
Meget fremadgående, nogen gange lidt for meget. Altid i godt humør.
Har startet Intermediare til landsstævner, og ville være kommet længere, hvis det ikke lige var fordi han hele tiden bliver småskadet! Er meget ømfindtlig 
Kan alle øvelserne til Grand Prix
Dejlig dejlig hest 
Han er 15 år nu, men som unghest var han lidt af en mundfuld!