hingste med dårlige rygter....
Michellino leverer afkom der er meget vanskelige når de skal rides.
Victory afkom stejler
Ibi Bell og Ibsen (som er efter Ibi Bell) afkom er uridelige.
Come Back II afkom er ligesom sportsvogne - med forhjulstræk og sænket undervogn 
Hotline leverer ikke rigtig kvalitet som ham selv
Lövenbrau, luxemburg og Flamingo afkom har mus
Golden Wind heste galoperer dårligt når Golden wind er far - er han ude som morfar kommer det ikke rigtig til udtryk.
Triump afkom galoperer også skidt - springning er skidt.
Agent afkom har ry for at smide af.
Amicello afkom brillierer med gjordkramper
Esprit afkom er stærke fortil, mangler til plads i ganaschen og med meget små mundvige (dvs svære at lægge kandar på)
Carano leverer ikke de allermest forsigtige springheste - tilgengæld kører de på duracell (blir bare ved og ved og ved)
Derimod har en hingst som Cavalet modsat ry. Hingsten selv er noget af et uhyre, men dens afkom er søde og ridelige - dog ikke verdensstjerner.
Tja - det var så lidt til samlingen