Hej alle sammen,
Jeg er hel ny inden for ifoling så jeg søger nogle gode råd..
Min datter har en dansksportspony på 9 år og er 135 eller 137 høj er ikke helt sikker på str. Tror aldrig hun har været med føl før eller prøvet det før...
Nu vil vi godt prøve at få et føl på hende, men er ret usikker på hvilken race, str. hingsten skal være?
Og om det skal være på naturligvis eller med frost?
Jeg har også haft lidt svært ved at se hvornår hun har været hingste gal, men det er nok fordi at der ingen hingste er der hvor nu står eller hva?
Hvordan har i gjort det når i har ifolet jeres heste/ ponyer
Håber i kan hjælpe mig
Hilsen Sabrina