Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Følaktion nord
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 20:55

Hej allesammen.


Er der nogle der ved om man kam sætte en mindstepris til følaktion nord i Randers??

Eller om det bare er hvad folk byder, og så skal man købe dem hjem, hvis ikke man er tilfreds med prisen.??


Er der ellers nogle der skal med??


Jeg går lidt og overvejer om jeg skal have mit hingsteføl med, det kunne være sjovt at prøve..


Håber der er nogle der kan hjælpe


Oline, Woge og Wilson.

Weltjunge hingsteføl fra 2008 sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 budene starter
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 21:34

på 12.000. Hvis ikke du vil sælge til den pris de byder, får du nogle til at byde hende hjem igen.


mvh Hanne




Safemate folealarm udlejes.


www.boeggildvemb.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 det var
Forfatter: 
Dato:  11-08-2008 07:41

ikke meget som startpris... det er jo nærmest foræring hvis det er et fuldstammet føl..

jeg overvejede også at tage med men jeg kan ikke få mit føl til at trave på komando (jeg så lidt trav i går og det så meget lovende ud i forhold til følskuets 8 trin ha ha).. så han må blive hjemme

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  11-08-2008 08:30

Skal det være føl med DV-brand på numsen???


Har et trakehner føl, jeg skal have solgt - men der er jo ingen auktioner kun for dem....


De kan jo bruges i DV avl og få fuld kåring mv...


Mvh


Rikkke


Til salg:

Sort trakehner hoppeføl - Heartbreaker/Induc/Traumdeuter


Storesøster udtaget til eliteskue som 2 og 3 års

Hoppestammen har avlet nr. 7 ved senior DM i dressur 2007


http://www.stutteri-bruun.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 DV brand
Forfatter: 
Dato:  12-08-2008 23:35

Hej Rikke,


Det er for DV føl..


Har lige spurgt dem der tager mod tilmelding. Håber du får solgt på anden måde...


Mvh


Mette



Bedste springhoppeføl og bedste springføl opdrættet i reg. 5



Gode varmblodsheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fabina
Forfatter: 
Dato:  13-08-2008 00:15

Tak fordi du spurgte - der skulle have været auktion på broholm i weekenden for trakehnerføl... men men men der var ikke nok tilmeldte, desværre.


Mvh


Rikke


Til salg:

Sort trakehner hoppeføl - Heartbreaker/Induc/Traumdeuter


Storesøster udtaget til eliteskue som 2 og 3 års

Hoppestammen har avlet nr. 7 ved senior DM i dressur 2007


http://www.stutteri-bruun.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider