Hej Trine.
Vi ved da lidt om shirere. Vi har selv fået 3 shireføl i år og har ét til salg.
Det er svært at komme med nogle helt konkrete ting man skal være opmærksom på når man køber et shireføl, men først og fremmest ville jeg selv se på afstamningen.
Hvad vil du bruge shireren til?
Hvilket køn vil du gerne have?
Har du nogen ønsker til farve?
Har du nøgen ønsker til skuthøjde?
osv. osv.?
Du er velkommen til at skrive privat eller ringe til os, så skal vi svare så godt vi kan på alle de spørgsmål du har.
Mvh Mette