Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 fuldblod+araber?
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 20:32

jeg har en hoppe, hvoraf faren er araber, og moren er Fuldblod, så tænkte jeg, så er hun vel bare en fuldblodsaraber (OX) eller er hun ikke?


Fuldblodsaraber "DH Titti" aKa "Fruen"


0
0
Svar på denne tråd
 
 Anglo-Araber
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 20:36

Hun er Anglo-Araber.


Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
* * * * *
Jord bortgives
* * * * *
0
0
Svar på denne tråd
 
 den kan aldrig blive fuldblodsaraber
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 22:32

en fuldblodsaraber er en hest hvor du kan følge dens stamtavle tilbage til ørkenen som araberfolk siger....


Ejer af: (Tryk)

Islænder: Jarpur fra Damgård

Welsh Sek. F: Regina


0
0
Svar på denne tråd
 
 som charlotte
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 22:53

ox er en ren araber, altså fuldblods.

det kan godt forvirre lidt med de samme udtryk. en fuldblod er det der hedder en engelsk fuldblod og et kryds af en ox araber og en engelsk fulblod vil blive til en anglo araber


arabisk fuldblod = ox

engelsk fulblod = xx

anglo araber = AA



mvh hilsen NICOLE


<> PAS PÅ HESTEPLEJEHJEMMET<>
www.heste-nettet.dk/forum/6/107712/ 107712/#REPLY


"AT TILGIVE, BETYDER IKKE AT GLEMME,
DET BETYDER AT GIVE SLIP PÅ SMERTEN"




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider