jeg har en hoppe, hvoraf faren er araber, og moren er Fuldblod, så tænkte jeg, så er hun vel bare en fuldblodsaraber (OX) eller er hun ikke?
Fuldblodsaraber "DH Titti" aKa "Fruen"
Hun er Anglo-Araber.
en fuldblodsaraber er en hest hvor du kan følge dens stamtavle tilbage til ørkenen som araberfolk siger....
Ejer af: (Tryk)
Islænder: Jarpur fra Damgård
Welsh Sek. F: Regina
ox er en ren araber, altså fuldblods.
det kan godt forvirre lidt med de samme udtryk. en fuldblod er det der hedder en engelsk fuldblod og et kryds af en ox araber og en engelsk fulblod vil blive til en anglo araber
arabisk fuldblod = ox
engelsk fulblod = xx
anglo araber = AA
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet