Jeg har også en rød føllemand, som jeg spændt venter på hvad farve han bliver..
Lige nogle billeder af ham..


Få dage gammel og ganske gulerod.. 

Nu 3 ½ måned..
Men synes han er ved at blive lidt lysere igen..
Så det bliver da spændende, men det er vel først til foråret man helt kan se deres farve..
Men kan man gå efter manens farve, for den er ganske mørkerød, og manfarve og pelsfarve er vel tit nogenlunde ens ved røde heste.. Eller..??
Uanset hvad er han dejlig.. Selvom han gerne må forblive så mørk.. 