Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Gæt en farve
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 14:26

Ja som overskriften lyder.


Så smider jeg lige et billede ind hvor i kan give et bud på hvad farve mit lille føl bliver.



Syns godt nok hun bliver mere og mere mørk, gad vide om hun bliver hved med at vare rød.




Venlig hilsen Bettina


Heartbeat hoppe føl født 26 juni, føllet er til salg.


Dejlig heste ejendom til salg

kontakt på 51326566

0
0
Svar på denne tråd
 
 Farve skift
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 14:28

Lige et billede mere.



Venlig hilsen Bettina


Heartbeat hoppe føl født 26 juni, føllet er til salg.


Dejlig heste ejendom til salg

kontakt på 51326566

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rød.....
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 15:04

Rød vil hun altid være,men spørgsmålet er så hvor mørk hun bliver,men det vides først når alt følpels er smidt.

Jeg har selv et rødt føl,som jeg meget spændt går og venter på gider smide følpelsen,så jeg kan se hvor mørk han bliver..

0
0
Svar på denne tråd
 
 tror at hun bliver mørk fuks
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 17:05

min var magen til da hun var føl. men måske bliver din mørkere


billeder af Dawina til følskue en måned

5 ½ månede

uden vinterpels 1½ år


Mvh Tina


0
0
Svar på denne tråd
 
 Pels på
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 19:59

Det kan man ikke udtale sig om, før den har smidt følpelsen OG fået den blivende pelsfarve. Som den er nu har den kun underpels, og ikke dækhår.


Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
* * * * *
Jord bortgives
* * * * *
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 23:41

Jeg har også en rød føllemand, som jeg spændt venter på hvad farve han bliver..


Lige nogle billeder af ham..



Få dage gammel og ganske gulerod.. :-)


Nu 3 ½ måned..


Men synes han er ved at blive lidt lysere igen..


Så det bliver da spændende, men det er vel først til foråret man helt kan se deres farve..


Men kan man gå efter manens farve, for den er ganske mørkerød, og manfarve og pelsfarve er vel tit nogenlunde ens ved røde heste.. Eller..??


Uanset hvad er han dejlig.. Selvom han gerne må forblive så mørk.. :-)



Hilsen Conni

- ejer af verdens 2 dejligste heste - Leika hesten & My Precious..


Tjek min dejlige heste ud på: Min hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider