Hvad blev derlige af ham?
kan ikke finde ham på google...
og havde en ide om en dag at skulle bruge ham
i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er,
og ikke hvem jeg ikke er!
Jeg skrev til ejerne tidligere i år, fordi jeg gerne ville have brugt ham, men de skrev tilbage, at den skulle være i stævneridning, og derfor skulle den ikke bedække i år. Ved ikke, om de vil tilbyde den næste år. Det glemte jeg at spørge om.
Marianne
takker, er det stadig stutteri lundgaard som ejer?
celebration er i ridning ved lars trier og mener stadig jørgen ejer ham men han er vist nok til salg
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet