Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 celebration f damgaard?!?!?!
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 13:18

Hvad blev derlige af ham?


kan ikke finde ham på google...


og havde en ide om en dag at skulle bruge ham




i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er,

og ikke hvem jeg ikke er!

0
0
Svar på denne tråd
 
 bedækker ikke i år
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 14:45

Jeg skrev til ejerne tidligere i år, fordi jeg gerne ville have brugt ham, men de skrev tilbage, at den skulle være i stævneridning, og derfor skulle den ikke bedække i år. Ved ikke, om de vil tilbyde den næste år. Det glemte jeg at spørge om.

Marianne

0
0
Svar på denne tråd
 
 oki................
Forfatter: 
Dato:  07-08-2008 23:45

takker, er det stadig stutteri lundgaard som ejer?




i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er,

og ikke hvem jeg ikke er!

0
0
Svar på denne tråd
 
 celebration
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 06:17

celebration er i ridning ved lars trier og mener stadig jørgen ejer ham men han er vist nok til salg

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider