Jeg hælder nok lidt til at kåre hende i år, for det ville være super ærgeligt, hvis det værst tænkelige skulle ske, at hun døde under folingen og så føllet ikke kunne få DV brand.
Jeg må hellere ringe til dyrlægen og få ham til at lave en erklæring, hvis det er...
Problemet er måske bare, at hun mangler at få opbygget nogle muskler og nok ikke kan nå det inden kåringen i oktober, men omvendt har hun jo nok heller ikke nogen næste år med føl ved siden...
Jeg har haft brugt hase gamaschen fra brack on track meget og kunne mærke, at hun er helt varm, når jeg tager den af, så et eller andet må den gøre, men desværre er hævelsen ikke blevet mindre af den grund.
Hun går pt på døgnfold og synes faktisk, at det har hjulpet lidt på hævelsen, selvom den desværre nok aldrig forsvinder helt.
Jeanne: Sjovt, at det var dig, der havde tid hos F-R efter mig. Gik det godt med din hest?