Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 FHF i Middelfart
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 08:16

Hej


Nogen her som var til frede-kåring i Middelfart i går? og som kan fortælle, hvordan det gik for Stormosens Nikitta og Stormosens Miranda.



hilsen Jane


Ghandi

*24/6-1992 - 23/10-2006*

Sov sødt


www.milan-cherie.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 en af..
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 11:21

dem blev skuets bedste hoppe, tror det var Miranda, jeg har ikke fået bogen med hjem :) men resultaterne kommer på hjemmesiden inden længe, jeg har lagt dem fra Lørdag på, men p.g.a. travlhed fik jeg ikke de sidst skrevet over i min egne bog





Super 2½ års Frederiksborg vallak af 1 klasses afstamning sælges:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dumdidum
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 12:12

Ej, hvor godt!!!!

Tak for det...Glæder mig til at læse resultaterne.

Var der lørdag


hilsen Jane


Ghandi

*24/6-1992 - 23/10-2006*

Sov sødt


www.milan-cherie.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 Nikitta
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 12:53

Har lige hørt andet sted fra at det var Stormosens Nikitta som blev bedste hoppe og Årets Frederiksborger



hilsen Jane


Ghandi

*24/6-1992 - 23/10-2006*

Sov sødt


www.milan-cherie.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 tja....
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 23:47

det kan udemærket godt være, jeg kan ikke huske navnet andet end stormosens ?? også selv om jeg selv læste resultatet op :)


jeg kunne selvfølgelig havde tjekket programmet for jeg viste jo hvem som var fløj hos de 3 års..






Super 2½ års Frederiksborg vallak af 1 klasses afstamning sælges:)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider