Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 hvem venter endnu ?
Forfatter: 
Dato:  03-08-2008 08:37

Hej

Er der stadig nogen som venter føl ?

Jeg venter stadig spændt !

Min hoppe har termin 10-8

så det er snart

Det bliver spændende hvilken farve det lille pus

har tænkt sig ????

Moren er hvid

faren er sort


Hilsen Tine

kirsebaergaarden@c.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Alt vel overstået
Forfatter: 
Dato:  03-08-2008 11:00

Her var det jo allerede slut i maj men sender dig lige et held og lykke. Har jo hørt at den lille gerne måtte være hoppe, så krydser fingre.


mvh Janni


Hilsner Janni

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad blev det så
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 12:36

Ja nu rykker vi lige op. Vil jo gerne vide, hvad det blev til??


Hilsner Janni

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 12:51

ja, og specielt farven også


Håber alt er gået vel...


Med venlig hilsen

Sanne Rødkjær

&

Skærgårdens Blue Boy

...............................

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 13:00

Er det mon årets sidste føl.... Spændende


Lad os endelig høre hvad det blev og selvfølgelig gerne med billede :)


Mvh. Pia


www.Stutteri-Redtz.dk


Blue Hors Zack hingsteføl sælges, velrejst, højtstillet og m. særdeles gode gangarter - se hjemmeside for mere info

0
0
Svar på denne tråd
 
 nej da .......
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 13:34

troede det var overstået.


Det bliver dejligt at se endnu en lille følle på banen.


Ja mon det er årets sidste??


Hilsen Mig

Kærlighed kan alt-undtagen at vække de døde


Hipro foder forhandles her

Til alle Racer.

Dog speciale i Frieser og Tinkere


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 10:35

hej..

hvordan ser din hoppe ud?


hvor er min pony
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej med dig
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 13:20

hej jeg gå os og venter på at min hoppe foler. hun skulle have max 5 uger tilbage. så det bliver spændene


pia n
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider