Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 kåring af frieser
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 17:59

jeg har købt en frieser fra holland i september sidste år.

Jeg vil meget gerne have hende kåret her i år på vilhelmsborg.


hun er 4 år og ikke kåret før. men har papirer og hollands hestepas.

Hvilken klasse skal jeg melde hende til i. Vil jo gerne have hende kåret ster (som alle andre frieserejere nok også gerne vil have) men ved ikke om jeg kan stille hende som det med det samme osv. der er nelmig både en rubrik for ster og en for stambog.


Og kan i anbefale en god løber til mønstringen. hvad tager de for at løbe med hestene


nogen der kan hjælpe mig.

0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbum
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 18:29

Man stiller sin frieser i den rubrik, som den er kåret som.

Hvis hun ikke har været stillet før, skal du melde hende til i følbog. Så kan man jo håbe hun kommer den tunge vej op til ster.

Hvis du kan fortælle mig hendes navn og hendes fødselsdato/år

Kan jeg tjekke hende for dig.


Når du tilmelder hende, kan du sige hvilken løber du vil ha og jeg mener at de sidste år tog 300-kr for at fremvise.



Hilsen Mig

Kærlighed kan alt-undtagen at vække de døde


Hipro foder forhandles her

Til alle Racer.

Dog speciale i Frieser og Tinkere


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ang. løber
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 18:35

så tager Sjoord 250 kr i år...




De venligste hilsner Marie...


OBS!!!! Søger en der kan lave en fin blyantstegning for mig.. Se mere i mit indlæg på leverandører og...


www.sandersvig.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbum
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 18:42

har måske allerede fundet hende.


M: Wiepkje fan`t seleantsje

F: Tsjibbe 388


Hvis det lyder bekendt, så skal hun stilles i følbog.

Så må vi jo håbe på hun kommer højere op


Ster hopper er ikke noget der hænger på træerne, så sæt ikke dine forhåbninger for højt, vær glad hvis hun kommer i stambog, for så har du noget at arbejde med.

Bare et godt råd.


Hilsen Mig

Kærlighed kan alt-undtagen at vække de døde


Hipro foder forhandles her

Til alle Racer.

Dog speciale i Frieser og Tinkere


0
0
Svar på denne tråd
 
 Undskyld jeg blander..
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 21:01

mig lige, Talli.. Hvor er det du finder de dataer henne.? Kan du se kåringsresultater, altså tallene.?







Krone og Bølge - En selvfølge


R.I.P Luna - Sov godt smukke hest.!




0
0
Svar på denne tråd
 
 navn..
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 22:52

Hun hedder natasja v d monden.


hun er efter en hilda (m) og rintse(far).


Jamen hesten er 4 år det kan da ikke passe jeg skal bedømmes sammen med føllerne.

0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbum
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 08:49

Din hoppe har kun været stillet som føl, hvor hun fik en anden præmie.


Hun skal stilles under følbog. Det er ikke sammen med føl, det er for hopper fra 3 år og opefter, der kun har været stillet som føl . Det vil sige de kun er kåret ind i følbogen og så helst skal kunne komme i stambogen eller højere.


Man stiller ikke en hoppe i den klasse man gerne ser dem kåret op i . Ster klassen er kun for hopper, der er kåret ster.

Stambogsklassen er kun for hopper der er kommet i stambogen.


Men bare fordi hun skal stilles i følbogen, er det jo ikke ensbetydende med hun ikke kan blive kåret ster.


Annemette: Hvis du går ind under FPS hjemmeside, kan man lave et login (tager 4-6 dage koden blive sendt) Der kan man finde alle oplysninger om hestene. Hvilke føl de har fået - hvilken præmie hesten har fået - Ibop resultater - Abfp resultater osv. Noget du gerne vide - så finder jeg det fluks.


Hilsen Mig

Kærlighed kan alt-undtagen at vække de døde


Hipro foder forhandles her

Til alle Racer.

Dog speciale i Frieser og Tinkere


0
0
Svar på denne tråd
 
 tusind tak
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 10:55

mange tak for hjælpen. så må jeg nok hellere få hende meldt til idag.

puha det bliver spændende hvordan hun opfører sig.

2 præmie er da ikke så ringe endda.. måske er den ikke så dum som den ser ud til alligevel

0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbum
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 10:57

jamen det var da så lidt.


Så kan du da kigge forbi, skal selv stille 2 hopper og 2 føl til kåring på vilhelmsborg.


Hilsen Mig

Kærlighed kan alt-undtagen at vække de døde


Hipro foder forhandles her

Til alle Racer.

Dog speciale i Frieser og Tinkere


0
0
Svar på denne tråd
 
 Talli..
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 13:10

har sendt dig en besked


Sara.. Forstår godt du syntes det bliver spændene.. Vi kommer også med en 3-års følbog (og to følhopper, hvor føllene skal kåres og en 4-års hoppe der stiller i stambog)..







Krone og Bølge - En selvfølge


R.I.P Luna - Sov godt smukke hest.!




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider