har ikke nogen billeder af ham. Men generelt synes jeg DOA er rigtig dårlige til at reklamere for deres hingste og heste generelt.
Hvor mange hingste på listen er ledsaget af et billede?? Nej vel, det er det jeg mener!!
Hesten er jo i mange henseender mindst lige så god som en DV men de har bare været bedre til at reklamere og komme frem med events osv end DOA. Og det er jo trist.
Så vil gerne opfordre alle der ligger inde med billeder af DOA hingste til at komme frem med dem. Jeg har nogen gamle (93-94) DOA blade til at ligge. Jeg ser lige hvad jeg kan grave frem.