Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Nicolas OHL?
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 17:22

Hej..

Er her nogle der kender en hjemmeside med oldenborg hingst? Hvor man kan se billeder af dem;)


Søger billeder af Nicolas OHL..



Jette Nielsen

- Ingen er perfekte,

men alle gør deres bedste.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nicolars
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 19:19

Hej Jette

Det må næsten være Nicolars du mener, desværre har jeg kun gamle papirbilleder, og ingen scannet tilsluttet.

Skal nok ligge nogle billeder ind når jeg får scanneren sat til, han er ikke den mest fotograferet hingst herhjemme, men en ganske dejlig hingst.

Men det kan være at det kan hjælpe dig i din søgen, hans navn er Nicolars OHL 654 og en ældre herre på 25.

Mvh Anni


Teori er, når man ved alt - og intet fungere

Praksis er, når alt fungerer, men ingen ved hvorfor


De kærligste hilsner

Stutt fejborg


www.123hjemmeside.dk/ stutterifejborg

www.gattenhedegaard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 nej...
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 19:40

Ham jeg søger hedder Nicolas OHL....


Han er muligvis far til min hest:)



Jette Nielsen

- Ingen er perfekte,

men alle gør deres bedste.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tempo..
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 21:50

Så vidt jeg kan se nu, efter jeg har søgt lidt rndt, har du nok ret i at han hedder Nicolars:) Det er bare ikke hvad der står på hjemmesiden, men der kan jo nemt være en stavefejl:)



Jette Nielsen

- Ingen er perfekte,

men alle gør deres bedste.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Han hedder
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 22:54

Nicolars


Vi har brugt ham til vores hoppe. Og fik den dejligste vallak ud af det.


Du kan se ham på min præs. Det er ham der hedder Brutus.


For øjeblikket uden smart bemærkning!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 PN......
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 23:08

Hvor er han fin:) ved du evt hvor der ligger billeder af Nicolars??



Jette Nielsen

- Ingen er perfekte,

men alle gør deres bedste.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bilder af Nicolars
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 23:20

Hej jette.


Jeg har passet ham så jeg har nogen bilder fra dengang jeg fremviste ham på vilhelmsborg 1995. Jeg er sikker på at der ikke er nogen hjemmeside med ham. så lige NICOLARS i onsdag han er gammel nu 25 år. Den første føl/hest jeg købte var også efter ham.

Skriv hvis du vil vide mere. MVH jena



skive til mig hvis der er spørgsmål til dressurkursus.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvis du...
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 23:20

Hvis du går ind på denne her præsentation så er der et billede af ham nederst..


www.heste-nettet.dk/lodge/3216/


Stine

0
0
Svar på denne tråd
 
 nnnnnnnnnnnnnnn
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 09:37

Jeg har også en efter Nicolars -Spirea- hun har det skønneste temperament.

Jeg ville også gerne se nogle billeder af ham...

;0) Iben


Dansk Oldenborg Avl.

Se billeder af vores heste på www.slettemosen.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej jeg
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 09:58

har ikke nogen billeder af ham. Men generelt synes jeg DOA er rigtig dårlige til at reklamere for deres hingste og heste generelt.


Hvor mange hingste på listen er ledsaget af et billede?? Nej vel, det er det jeg mener!!


Hesten er jo i mange henseender mindst lige så god som en DV men de har bare været bedre til at reklamere og komme frem med events osv end DOA. Og det er jo trist.


Så vil gerne opfordre alle der ligger inde med billeder af DOA hingste til at komme frem med dem. Jeg har nogen gamle (93-94) DOA blade til at ligge. Jeg ser lige hvad jeg kan grave frem.


For øjeblikket uden smart bemærkning!!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider