Jeg havde fået fingre i 2 strå Godsend frost sæd, men vi nåede hende desværre ikke i følbrunsten, så hun blev sprøjtet i brunst.
Så stillede hun sig med et blod æg
, som vi så fulgte 3 x døgnet. Pludselig kom der et "godt" æg i modsatte side, som faltisk passede med hendes naturlige 30-dages brunst. Den fulgte vi så selvfølgelig i stedet og ins. på det.
Desværre var hun tom her på 16. dagen, men stod med et æg på 4,3.
Hvad er så lige plan B ? Hmm. ? Det skulle ligesom gå lidt stærkt.
Jeg turde ikke prøve igen med frost, så valget faldt (igen) på Crelido, og efter 1 x sæd var ægget gået. Og nu venter vi så igen
. Det er næsten ikke til at holde ud !
Hanne