Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Oldb. Hoppekåring i Ålborg.
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 16:13

Hejsa....


Hvordan gik det Jer som var til oldenborghoppekåring på Finstrupgård?

Kom gerne med billeder af jeres hopper...Og lad os høre hvordan det er gået...


Kom desværre ikke selv afsted...Ville ellers gerne have været derude og kigge..


Hilsner fra en stor oldenborgfan...Lone

0
0
Svar på denne tråd
 
 kåring..
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 18:35

Hej Lone


Jeg havde min hoppe Malou med. Hun blev kåret med 8 i helhed, dog kun til forregistret, men jeg er alligevel stolt af hende.


Mvh. Line

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke med kåringen.
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 20:11

Der har jo været kåring i Gråsten i dag, så håber der er nogen der kan fortælle hvordan det er gået deres heste.


Mvh. Lotte



Dejlig oldenborg hingst sælges, se mere på www.staldmiller.dk Dejlig 50% oldenborg hoppe til salg - RESEVERET


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa Line....
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 22:16

Tillykke med din hoppe.Kan da godt forstå du er stolt af din hoppe.Du kan da heller ikke være andet. Hun ser dejlig ud....



Er der ikke flere?


Hilsner fra Lone...

0
0
Svar på denne tråd
 
 vi var også
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 23:38

i ålborg hun fik 8 i helhed og blev nr 3 i hendes hold jeg er meget stolt af hende

det var et meget stærkt hold hun var oppe imod( samantha af hvarre hedder hun)

hilsen helen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Til de nysgerrige...
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 08:47

...så ligger der billeder fra Aalborg her: www.ridehesten.com/photos/ ?catalogId=14&catalogE...archString=


Mvh Nina Nielsen


* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 *

Norske skovkattekillinger m. stamtavle sælges!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nogen der
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 14:27

kan fortælle mig om der har været i hoppe til kåring i 3 år forædlet holdet der hedder MEJLGAARDS MEADOW. Hun er efter Nando og Marki.


Vil rigtig gerne vide det da hun er et barnebarn af vores hoppe


Jeg ved desværre ikke hvor hun ville være stillet til kåring.


For øjeblikket uden smart bemærkning!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 PN ♥Dominik♥
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 17:51

Mejlgaards Meadow har ikke været stillet til kåring i år. Hun står i hvert fald ikke i kataloget og heller ikke på skriftet for efteranmeldere.



Mvh. Julie


---


Medhjælper hos Vodagergård, avl af danske oldenborgheste, www.vodagergaard.dk


Kieffer Wien 17" sadel sælges, se mine annoncer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 18:49

Ok tak for det.


Så behøver jeg ikke spekulere mere på det.


For øjeblikket uden smart bemærkning!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Oldb. Hoppekåring i Ålborg.
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 10:31

hejsa...


Skønt og se jeres kårede hopper...Og Tillykke med Jeres resultater herfra...


Jeg er så spændt på den dag hvor min hoppe skal med.



Hilsner fra Lone.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider