Hej alle Nordsvenske
Foreningen Nordsvensk Hest Danmark eksistere stadig. Dette kan ses ved at gå ind under Landskontoret for Heste og kigge under racer. Der kan stadig stilles på Roskilde Dyrskue, Odense og Landskuet. Det er rigtigt at Danmark er delt op i 3 distrikter midt/nordjylland, Fyn/søderjylland samt Sjælland og Øerne. På Generalforsamlingen i Foreningen Nordsvensk hest Danmark blev det besluttet at køre foreningen videre, der så har underlagt sig Nordsvenske hesten i Sverige med alle pligter og rettigheder. Der blev valgt en bestyrelse ud af de tilstedeværende.Distrikt Sjælland og Øerne har valgt at betale for landsudvalget, da distrikt midt/nordjylland på deres generalforsamling besluttede at de ikke ville være med til at betale til Landsudvalget for Heste. Så der kan stadig udstilles på de skuer som Landsudvalget for Heste er med til at arrangere. Skulle der være nogen, der er i tvivl om hvordan tingene hænger sammen er alle velkomne til at kontakte mig på 31164058 eller archi@mail.dk
mange nordsvenske hilsner sekretæren i Distrikt Sjælland og Øerne. Andre i bestyrelsen i distriktet kan også kontaktes for evt. spørgsmål se: www.nordsvensk-hest.dk
Distrikt Sjælland og Øerne skal iøvrigt have Premiering/kåring søndag 7 september 2008 på Store Hestedag på Dyrskuepladsen i Roskilde. Ligesom vi planlægger et showindslag.