Hvor findes der Frederiksborgavlere....jeg syntes at have forsøgt alle tænkelige muligheder....og det lykkedes mig ikke at finde frem til nogen..
Nogen der kan være behjælpelige?
Hilsen Susanne
Jeg avler da på en hoppe
Ved ikke om du kender siden, men ellers kig ind på www.fhf.dk , de har også en salgsliste hvis det er en frede du søger...
Men vi er også nogle stykker der kommer her på HN
www.erfagruppensyd.dk
Bedækning tilbydes ved Juniperlodge Jones i 08/09
Sælges:Hoppe f ´08 e. Michellino/Romancier
Hoppe f ´08 e. First Dance/Lauries Crusador xx
Romeo
Arthur
Giv gerne et bud på de andre
Prøv at søge på frederiksborger
www.birkholms.dk
eller
www.frederiksborger.dk
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet