Takker
- hun er en "beholder". Hendes mor blev i sin tid indkøbt i håbet om at få et hoppeføl efter hende og Aladdin, så nu 3 år efter, hvor hun endelig er her, så er det helt sikkert, at hun ikke kommer andre steder 
Ja, Palm er selv palomino-født, og man må sige, at hun giver sit cremegen flot videre- to palominofarvede efter en rød-født hingst.
Man bliver jo helt fristet til at prøve at sætte en rød eller palomino på hende! Palm er nemlig ikke homozygot skimmel, eftersom hendes mor var rød, så der er da en chance for at lave ikke-skimmel på hende...