Er der nogen der har en hest efter Viago af Helfin? jeg ved nemlig at han er far til 3 føl, men da han ikke er(/var - han er vallak nu) godkendt til avl er føllene åbenbart ikke registrerede - altså aner jeg ikke noget om disse afkom.
Så skriv venligst til mig hvis du kender en hest efter ham