Ja, jeg ved jeg er sent ude, men sådan går det når man står midt i en flytning. Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan en følkåring foregår? Jeg vil gerne vide det sådan ret udførligt. Måske er der en side man kan læse det på?
På forhånd tusind tak!
Mvh Kristine
Hvilket avlsforbund er der tale om? Ved nemlig ikke om der er forskel.. Men hvis det er DV,kan du læse om det på www.varmblod.dk under heste/føl
Lundschen
Med Supermulerne
Winthers Windsor, La Belle og
hendes skønne hoppeføl e. Volstrups Casillas
Hjemmekåring (DV) arrangeres ved Aalborg. Omkring sept./okt.
Kontakt mig for nærmere information.
Der er også en god tråd herinde, "Følskue for første gang...", trådstarter tinasen.
Rose 1 & Aqua Z
med
Heartbeat følle født d. 01-06-2008
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet