Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Hjælp! :S -Følkåring
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 20:19

Ja, jeg ved jeg er sent ude, men sådan går det når man står midt i en flytning. Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan en følkåring foregår? Jeg vil gerne vide det sådan ret udførligt. Måske er der en side man kan læse det på?

På forhånd tusind tak!

Mvh Kristine

0
0
Svar på denne tråd
 
 forbund
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 21:44

Hvilket avlsforbund er der tale om? Ved nemlig ikke om der er forskel.. Men hvis det er DV,kan du læse om det på www.varmblod.dk under heste/føl


Lundschen

Med Supermulerne

Winthers Windsor, La Belle og

hendes skønne hoppeføl e. Volstrups Casillas

Hjemmekåring (DV) arrangeres ved Aalborg. Omkring sept./okt.

Kontakt mig for nærmere information.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Følskue
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 22:56

Der er også en god tråd herinde, "Følskue for første gang...", trådstarter tinasen.




Rose 1 & Aqua Z

med

Heartbeat følle født d. 01-06-2008



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider