Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

absorberet til 70 dage
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 19:16

Øv.... har gået og været sikker på at vores avlshoppe var ifol,i 30 dages brunsten, hvilket scanning på 17 dagen også viste.

Men i formiddag valgte jeg så at få scannet igen bare for at være sikker,( anden rate skulle falde nu !) og der var et par andre småting vi skulle have ordnet. Men det var ikke længere et foste. Hun har ikke været i brunst og jeg har ikke observeret noget. Så i eftermiddag er hoppe og 3 mdrs føl igen kørt ud til margit ørum, og så håber vi at Blue Hors Lodestar babyen bliver der denne gang. Hun bliver sprøjtet i brunst i dag og så håber vi at insiminere midt på ugen.

Det er bare rigtigt øv, og jeg var bare så sikker....

Nu håber jeg så på sommerføl næste år, ellers springer vi ovver i år.

Marianne Frandsen
MACAL
* Smuk dressur hingsteføl `08 efter Bøgegårdens Laurino/Pari sælges
www.horse.dk/dk/search/horse/ horse.asp?HorseID=20458 ...
0
0
Svar på denne tråd

rigtig surt.
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 22:07

Hvor er det bare træls , når det sker.

Håber den så bliver der denne gang.

krydser fingre.

Hilsen Mig

Kærlighed kan alt-undtagen at vække de døde

Hipro foder forhandles her

Til alle Racer.

Dog speciale i Frieser og Tinkere

0
0
Svar på denne tråd

Lidt heldigt
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 06:50

Det er meget træls, men også lidt heldigt. Vores Louis-hoppe tabte fosteret et par gange, men valgte desværre at gøre det i december, hvor man så mistede en hel sæson. Så hellere i juli, så man kan nå at prøve igen.

Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
* * * * *
Jord bortgives
* * * * *
0
0
Svar på denne tråd

Puha...
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 23:17

Efter 4 dage, virker brunst sprøjten nu, og hun er begyndt at vise brunst. Håber hun bliver klar til et sidste forsøg. Tak for ordene Talli og Charlotte. Rigtigt det er bedre nu end om nogle måneder hvor særsonnen er lukket. Men øv at jeg ikke har set det før scanningen - troede alt var fint. Nu er jeg også lidt tidspresset inden følskue i reg. 6 d. 27 og de står stadig ved Margit Ørum og er ikke startet insiminering endnu, og der skulle have været smed i dag, men det er udskudt til næste onsdag så vi lige når det.

Marianne Frandsen
MACAL
* Smuk dressur hingsteføl `08 efter Bøgegårdens Laurino/Pari sælges
www.horse.dk/dk/search/horse/ horse.asp?HorseID=20458 ...
0
0
Svar på denne tråd

øvøv...
Forfatter: 
Dato:  17-07-2008 20:38

kender det godt.. prøvede det sidste år med min egen pari hoppe.... hun troede hun var drægtig hele vintren og begyndte også at ændre facon og sætte stål... så fik hende håndprøvet igen her i foråret og nej ingen føl... så hun blev sprøjtet i brunst på termin dagen og er nu scannet drægtig på 16. dagen og fik taget en blodprøve på 29. dagen hvor alt er som det skulle være så nu skal jeg bare vente til 90 dagen... så xér fingere for at der kommer et Épinard føl til næste år... held og lykke med din

/Trine og Pariwiset

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider