Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Hvordan gik kåringen i det nye forbund?
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 20:45

Er jo lidt spændt på at høre om hvordan kåringen forløb i det jyske. Er rigtig ærgelig over ikke at have kunne følge med eller deltage i det.. men befinder mig på den forkerte side af vandet.

Nogen som kan komme med et resumé og hvilke typer de går efter.. Gerne billeder af de kårede...

Christina

-Casir Ask hoppeføl sælges da vi nu har valgt at satse på DSP. Forventes at blive juniorhest ca. 160 cm. God fjedrene gang, kælen, tillidsfuld og masser af gå-på-mod. Hjem før pris!

0
0
Svar på denne tråd

Det jeg selv nåede i går...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 17:44

Jeg ved, at årets danske hoppe i PSSH blev 3 årige Westendorf Harmonie DE434340372705

Ejet af Rawa Sport

F: Cansas DE322220021886 M: Westendorf History SDH 315 MF: Dino B DE343445495186

Reservesieger blev 8 årige danskavlede Boccia RSDH 192

Ejet af Rikke Jensen Michelsen (men stillet af mig idet jeg har lånt hende til avl og ejer hendes føl fra i år )

F: Broadway ESPH 104 M: Bouquet ESSDH 65 MF: Bolero ESPH 86

Hun havde i øvrigt et hoppeføl ved siden efter Grandeur N SPH 154. Hoppeføllet (Grazeful Frosted Sazzy ES) blev præmieret og får nu tyske papirer idet Grandeur også er kåret i Deutsche Reitpony.

Bedste hingsteføl blev den dunfarvede Champion De Luxe DE343430672598 søn. Føllet er endnu ikke navngivet.

Ejer er Stutteri Følle Strandgaard.

M: Natalie DE441411920800 MF: FS Pour L'Amour DE343430538994

Jeg fik desværre ikke fat i hvem der blev reservesieger eller hvilke 2 hoppeføl der blev henholdsvis sieger og reservesieger.

Jeg ved dog, at der på den danske hjemmeside kommer resultater og billeder i løbet af i dag eller i morgen.

www.reitpony.dk

Håber det kan bruges til noget

Mange venlige hilsner

Tine, Stald ES

You'll be in my Heart, from this Day on, Now and forever more.

Flying Luck: 21.04.1993 - 11.10.2007.

Fuldblodshoppe søges til låns/køb. Se præs.

0
0
Svar på denne tråd

Vil da lige sige...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 18:43

Tillykke til alle de der fik deres hopper kåret og/eller føl præmieret i går! :D

Det var et sjovt omend ret kaotisk arrangement ;)

Cremello SDH-hoppe og 2008-føl til salg - se hjemmesiden:

*** STUTTERI FREDEN ***

0
0
Svar på denne tråd

tjek..
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 19:25
0
0
Svar på denne tråd

STORT TILLYKKE
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 22:10

Rigtig mange gange tillyke til jer, Hanne Ramsgaard og Kay Walton, som fik "Årets Danske Hoppe". Jeg kan ikke lade være med at føle mig lidt stolt også, da det er mig, der har solgt hende til jer - dejligt hun er kommet til så seriøse hestefolk og held og lykke med hende fremover

www.lonerytter.dk

Smuk sort hannoveranerhoppe af præstationsafstamning sælges

- se min hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Kleinpferd
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 22:02

Jeg kan se at der under DR også er Kleinpferd. Det overvejer jeg at benytte mig af. Men hvordan er reglerne? Og avlsmålet?

Smuk AA-hingst efter Secret Destination XX - Abhat OX sælges

Hingsteløsdrift tilbydes

Har du brandalarm i DIN stald?

0
0
Svar på denne tråd

Kåring i PSSH
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 12:06

Som Birgit skriver: "Det var en sjov, men en noget kaotisk dag"

At samarbejdet med PSSH simpelthen har forløbet så godt og gnidningsløst, at det lykkedes at stille en kåring på benene i løbet af en måned, kan vi i høj grad takke tyskerne for. De er meget seriøse,professionelle og fantastisk imødekommende. Men en måned er meget kort tid til at planlægge en kåring, når vi bor i hver sin ende af landet og stort set alle skulle fremstille indtil flere dyr til kåring. Jeg synes nu det gik fantastisk godt efter omstændighederne, men flere hjælpere vil blive hilst meget velkomne.

Vi tror selv på at PSSH i Danmark er kommet for at blive og alle er meget velkomne både nu og i 2009. Det har absolut ikke været fordi vi ønsker en lukket forening, at vi ikke har meldt ud, men simpelthen fordi der hverken var tid eller ressourser til at lave mere reklame for dagen end vi gjorde

Mig bekendt er avlsmålet for Kleinpferd fuldstændig identisk med DR. Det er for de "ponyer" vi i Danmark siger er gået over mål og under 160cm.

Hvo intet vover intet vinder

DSP hingsteføl fra 07 efter Golden Empire sælges.

http://www.stutteri-epos.dk

0
0
Svar på denne tråd

billeder fra kåringen
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 14:34

Hvo intet vover intet vinder

DSP hingsteføl fra 07 efter Golden Empire sælges.

http://www.stutteri-epos.dk

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  02-07-2008 10:25

linket duer ikke...:-(

*Team Epos*
0
0
Svar på denne tråd

Nyt link
Forfatter: 
Dato:  02-07-2008 11:19
0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 10:35

Vil det sige at en dv´er med fuld stamtavle, kan stilles til kåring? Og hvordan kan den kåres?

Smuk AA-hingst efter Secret Destination XX - Abhat OX sælges

Hingsteløsdrift tilbydes

Har du brandalarm i DIN stald?

0
0
Svar på denne tråd

Varmblod
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 13:10

Det kan du med henblik på at den skal bruges til at lave en Deutsches Reitpony dvs der skal sættes en ponyhingst på hoppen. Går afkommet så over mål er det en kleines deutsches Reitpferd. Bliver den under mål, er det en Deutsches Reitpony, hvis jeg har forstået det rigtigt.

Jeg håber det gav mening.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider