|
|
| Farvet føl efter Michellino. |
|
|
Ping Pong RDH valgte at fole midt formiddag i solen. Et dejligt farvet hingsteføl. Far Michellino DVH.  
Mange hilsner AnneMarie Avl af heste, gerne med det flotte farvede skind. Hopper kåret i Dansk Varmblod og Dansk Pinto Forening Ny hjemmeside www.staldheden.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er han fin... |
|
|
... og så er han mørk ned ad lårene og under maven - rigtig praktisk  Hilsen Sif
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt Har du fjordhest? Er du under 18? Se TIKA Junior Cup
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nøøøj.... |
|
|
Hvor er han dog flot. Hold da helt op en smuksak  Hjertelig tillykke med ham.
Mange hilsner Christina Særdeles lækkert Fjord-hingsteføl født d. 28. maj Far: Fjordens Marcus - mor: Ejerlykke's Kara - morfar: Safir Halsnæs Sælges ved fravænning!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yndig yndig |
|
|
Næææ hvor er han YNDIG. Tillykke med ham 
Tanten her mener også: 'Riding must be pleasing to the eye and to the feelings.' Egon von Neindorff
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ej hvor |
|
|
er han dog smart.. mit føl ligner en hel klump ved siden af.. .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
med ham AnneMarie og Kjeld, hvor er han bare fin og lækker, og dejlig for Jer han er blevet broget. Han bliver da rigtig spændende. I mærker ham vel forhåbentlig i DV ?? Annette
Escapology T, til avlsbenyttelse for de danske hopper !! Forhandling af Marstall foder, Myoplast og TRM !! Forhandling af GreenPower !! www.escapology-t.dk !! www.stutteri-taldorf.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
| Forfatter:  |
Christina og Carsten |
| Dato:  |
25-06-2008 20:07 |
|
Ihh altsår hvor er han bare fin. Mange gange tillykke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Fru Dolmer |
| Dato:  |
25-06-2008 20:37 |
|
WOW - Tillykke! Han er godt nok vellykket 
Hilsen Maria The greatest thing we ever learn is how to love and be loved in return
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du skal da.... |
|
|
..lige have et stort tillykke md på vejen. Hvor er han bare dejlig at se på...
Nu kun med hopper - sådan skal det være 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Ping Pong er verdens bedste hoppe altså!!! Gud hvor er han lækker!!!!!!!! han er nok en af de jeg har ventet mest på at se i år  STORT TILLYKKE!!!!!! SEJT!!! og ja endnu en der kan mærkes i DV SEJT!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hold da op |
|
|
Hvor er han bare ganske aldeles vidunderlig  Stort tillykke:)
"Det tar lang tid, at få en gammel ven" Nu med Trakehner baby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tusind tak |
|
|
Syntes lige i skulle se et billede fra han er blevet tør, her 9 timer gammel. Tak for de dejlige svar. Og jo, han bliver brændemærket med DV. Vi kunne desværre ikke nå at melde ham til følskue i reg.7, men reg.5 havde en senere tilmeldings frist, så han er meldt til føl skue i reg.5. Og i Dansk Pinto forening. Det glæder vi os til. Han ser ud lige som vi ønskede, dog havde vi ønsket et hoppeføl  Og jo Pernille du har ret, en spring hingst ville være spændende at prøve, men de føl hun nu har avlet med Michellino er bare ikke til at stå for. Tre smukke føl i træk. Alle super fine og med et dejligt sind. SÅÅÅÅÅ  Her kan man også bedre se hans farve, som bliver meget mørk brunbroget.
Mange hilsner AnneMarie Avl af heste, gerne med det flotte farvede skind. Hopper kåret i Dansk Varmblod og Dansk Pinto Forening Ny hjemmeside www.staldheden.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smuk... |
|
|
Hvor er han bare super smuk, stort tillykke herfra!
Cessel-dyret er fantastisk! <3
STALD BRATTENSBORG Fyldt med heste-tosse-tøse ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| flot flot! |
|
|
Nej, hvor er han flot.  Helt fantastisk føl. Stort tillykke med ham. 
Med venlig hilsen Marianne Kristensen "Stald Godthaab"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| for lækker |
|
|
ja det er vist det der bedst kan beskrive ham:) Så er det bare navnet, hvad med Hypnose (på engelsk), eller walking star. Glæder mig til at vise ham frem...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er han flot |
|
|
og det er uanset hans aftegn. Men de gør ham selvfølgelig meget speciel i DV sammenhæng. Glæder mig til at se ham til følskue. Han vil da helt sikkert skille sig ud fra mængden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Anne Marie!! 4.gang er aldrig lykkens gang er jeg sikker på, så ku I ikke PLEASE lave en broget springer på hende.... jeg vil SÅ gerne.. ellers må jeg jo bare få lov at købe pingpong herself!!!! hehe Har I testet hende for homozygot?? hun er simpelthen for heldig!!!! Men ja de er jo ganske og aldeles perfekte med ham Michellino -det giver jeg dig ret i ... han ligner en fløj  -og ja bare se hvad M.Nymark har fået på sin hoppe.. hun er også bare en lækker madame!!! Men hvad hjælper det når hverken hun eller Marianne vil sælge deres hoppe afkom GRIN Men hvis nu i lavede et hoppe afkom på en springer vil i så overhovedet sælge det ??? PLEASE!! jeg overfalder jer til følskuet!! det er helt sikkert... Han er godt nok smuk!! Tillykke igen!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helt unik |
|
|
Sikke da en perle I har fået Jer dér. Han er da helt fantastisk Stort tillykke med ham 
Venlig Hilsen Margrethe
Stald Sortebjerg V/ M. Steffensen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, AnneMarie og Keld |
|
|
jeg må hellere bakke Pernille lidt op, og sige en springhingst kunne være spændende at se på hende. DPF trænger til noget godt springblod og på noget ordentlig hoppemateriale, det er der jo desværre ikke meget af. Så ind tilvidere er vi to, der stemmer for en springhingst, og jeg er sikker på både Pernille og jeg har mange gode forslag, både broget og brune  Men selv som ikke fan af Michellino, må jeg jo indrømme han er lækker Annette
Escapology T, til avlsbenyttelse for de danske hopper !! Forhandling af Marstall foder, Myoplast og TRM !! Forhandling af GreenPower !! www.escapology-t.dk !! www.stutteri-taldorf.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
Hvor er han fin. Stor ros til dig:)
Kommende jordbrugsteknolog landbrug/hest med fokus på hestevelfærd!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu kan michellinoer normalt godt springe |
|
|
JEg har da set et par stykker der springer rigtigt ok. og jeg kender da til mindst en der har gået internationalt i springning. den har castor som morfar. Jeg tror måske du har set den pernille, den stod nede ved ulrich en overgang, sådan en sort en der blev kaldt mikkel, fire sokker og blis. Så jeg vil jo mene at man bare skal gå i gang med at springe på de michellinoer du har stående, annemarie. Det er da ingen skade til at forsøge. Den ene må jo også snart være gammel nok til at den kan gå til lidt løsspringning.
Med venstre hånd Line og Calano GRÅ POWER- For mere magt til skimlede heste Hvad ligger jeg her for? Vi ligger hér som om vi havde en mulighed for at nyde en rolig stund Venter jeg på at blive lidt ældre? ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nøj hvor er han fin |
|
|
sikke en farvelade og et herligt udtryk!! STORT TILLYKKE med ham!! og så en DV det er fantastisk  Var det jer som havde en broget Michellino med til reg. 7 følskue sidste år?? den var så velgående og udtryksfuld.
Stald Petit v. Tinna og Peter Knudsen opdræt af Dansk Varmblod. besøg vores hjemmeside www.stald-petit.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lækker basse!! |
|
|
Et kæmpe tillykke herfra. Sikke en skønhed, med fine aftegn!! Hun er en skøn hoppe hende Ping Pong-sejt navn. Vi ses i Vallensbæk;-) Lena
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Endnu engang tak |
|
|
Tak for de fine ord om vores føl. Altså hende Pernille og hendes spring heste....Og nu også Annette. Og de er ikke de eneste, vi havde besøg af en hingste holder fra DV forleden dag....Og han lagde ikke skjul på sin mening. (det var før PP folede) Og måske har i ret ..... Det er bare svært at vælge en anden hingst når vi nu syntes at Michellino har gjort det så fantastisk godt. "Basse" fra i år bliver bedre og bedre for hver dag der går, vi kan nu begynde at se hans bevægelse, han traver så englene synger  Men vi overvejer det....engang. Og Pernille..læs lige hvad Line (Calano) skriver. Det er da et forsøg værd, ikke? Petit: Jo vi havde vores farvede hoppeføl efte Michellino med sidste år, hun klarede sig OK, skønt hun ikke var helt på toppen, da vi viste hende frem. Det er hende du ser her. Vi har forøvrigt fulgt din Duchesse fra hun var føl, sikke en dejlig hoppe.  Og for to år siden havde vi vores Hingsteføl efter Michellino med i reg 7. Han fik 9 i type og 8 i helhed, han var rigtig frisk på dagen.  Men Pernille Hvad med flot fyr efter Crelido, det eneste han ikke har er noget mere farve   Og lena, spændende med alle jeres "folinger" til foråret. Det bliver spændende. Hvis alt går vel kommer vi til alle de skuer vi kan nå, både med og uden heste. Solstrejf, lad os se det farvede Samondo føl her....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
AnneMarie- der kan du bare se. Annette holder med mig  og vi laver bare en liste til jer i weekenden over mulige hingste-emner til PP og så uanset farve på følle er jeg klar som 1.køber Og ja vi kan da også bare sige jeg låner en 4-benet af jer når de går hen og bliver 4år alle sammen  (er altså ikke så pjattet med Crelido afkom UNDSKYLD ) Men glæder mig da så meget til at se dem alle til følskue .... KH P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg stemmer for limbus |
|
|
hvis der skal avles spring. Så er min stemme da også hørt...  Og hvis nogen iøvrigt skulle ligge inde med min drømmehest en skimmel, ca 170 i stang, efter limbus med roiz soleir som mf (hvor det skimlede kommer ind ved jeg ikke) må i gerne sige til.
Med venstre hånd Line og Calano GRÅ POWER- For mere magt til skimlede heste Hvad ligger jeg her for? Vi ligger hér som om vi havde en mulighed for at nyde en rolig stund Venter jeg på at blive lidt ældre? ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej haj ........ |
|
|
Jamen du må da gerne se min lille prinsesse Montoya, som er efter Samondo MF: Michellino MMF: Goldfinger   Og nu hvor vi snakker om springhingste, så vil jeg lige forklare hvorfor jeg har valgt at den skønne Samondo på min Dressur musse. Nu har Michellino afkom bevist de saktens kan springe (det ved min hoppe dog ikke og har en eller anden forbi for spring, men det er en hel anden historie ) men Min Michellino hoppe Mf er den berømte springhingst Goldfinger, som var en super springer og har avlet mange gode springheste. så derfor syntes jeg det var et spændene at bruge Samondo og et eller andet sted hvorfor ikke avle nogle gode allround heste? for kan da sige lille Montoya har nogle særdelse gode gangarter  Så vi har allerede bestilt en date mellem Michelle og samondo til næste Sæson og krydser finger for det bliver en broget prinsemand næste gang  Men tilbage til StaldHeden (PingPong) , jeg misunder dig at have en god broget avlshoppe, så er der jo lidt flere valg muligheder af hingste til sin hoppe. Så når min stald på underligvis blev større eller jeg vandt i Lotte så vil jeg have en fuldstammet pinto avlshoppe.  Og lige et spørgsmål, nu hvor Montoya er halv pinto og DV hvor stor er chancerne hun giver det brogede gen til sine afkom? på feks en DV hingst eller en pintohingst? Men ikke mere roman fra mig og forsat god søndag! Mvh Maria
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|