Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Hilkens Black Delight
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 00:31

Jeg så lige at avleren af Hilkens Black Delight havde postet på et tysk forum at HBD har haft et alvorligt uheld i en kørekonkurrence; han løb løbsk under stævnet og brasede igennem flere barrierer/afspærringer, hvorunder kusken kom til skade med sin hånd...

Vognen blev stoppet og hingsten trukket tilbage på stævnepladsen, hvor "genierne" efter en pause spændte hingsten for igen - hvorefter den gik fuldstændigt amok og løb løbsk igen.

Kunne ikke lige finde ud af hvor skadet han er - men så vidt jeg kan se er det ikke "liv eller død", men mere at han ikke kan bedække/tappes foreløbig.

Måske skal man prioritere at bruge ham på ret rolige hopper?!

Synd og sørgerligt er det under alle omst. for både hingst, kusk, ejer og avler!!

Cremello SDH-hoppe og 2008-føl til salg - se hjemmesiden:

*** STUTTERI FREDEN ***

0
0
Svar på denne tråd

Århhhh neeeej
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 10:21

det er bare noget L *** -

Hvad gik der dog af ham ? Bare han kommer til sig selv igen

Jeg synes han er en dejlig hingst - har ikke brugt ham i år grundet min et års efter ham ,er temmelig stor og jeg tør ikke rigtig prøve ham igen.

Ifølge Sabine - har han et godt temperement , har fået høje karakterer for omgængelighed m.m -men han er jo stadig ung og uheld kan jo ske

Der er masser af forstsæd på lager - så der er altid den mulighed.

www.rawasport.dk.

lækre,lækre sportsponyer.. afkom fra 2008 sælges - hingsteemner!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider