Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Foler hun iaften
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 21:35

Jasmin har været meget urolig iaften. normalt står hun og kører wrap ind hele tiden. Hun har vandret rundt og været meget irriteret. Har taget hende ind på stald, hvor hun hele tiden står og løfter hale og krummer ryg. mælken er lagt helt ned, og hun er blød bagi. Har ikke svedt endnu. Hun er sidst bedækket d.30/7 07, så har vel først termin d.30/6.

kan det være lidt plukveer, jeg tænker selv at det kan være føllet har vendt sig? Hun har små vokspropper, og tutterne er fyldt helt ud. Hun står som sagt med løftet hale og krummet ryg, og vandrer rastløs rundt i sin boks.

Hvad tror i?

føl 08 termin 30/6 sælges f: Kirsebærgårdens Joker mf: Stravinsky xx

Smuk hingsteplag sælges f: Nando mf: Stravinsky xx. se min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Yes 2 that
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 21:58

He he, det lyder som om hun popper i aften. Jeg stemmer jo for at det bliver et dejligt hoppeføl sig lige det til Jasmin ik?

Hvil i fred Steve Irwin
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Tro på det bedste i andre mennesker og lås din bil
0
0
Svar på denne tråd

falsk alarm
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 06:37

det var bare en falsk alarm. der kom ro på i nat, så ingen føl til mig i denne omgang :) mon det er føllet der har vendt sig?

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 11:41

Det kunne godt lyde som om det er op over. Især når den har sat vokspropper.

I år havde min sat vokspropper da jeg kom ned til dem tirsdag morgen, så jeg tænkte ok det bliver så nok i løbet af i dag eller i nat. Jeg havde kamera på hende så jeg kunne følge med inde fra køkkenet. Tirsdag aften vadede hun også rundt i sin boks og jeg tænkte at den var god nok det skulle nok blive i nat. Men nej jeg holdt øje med hende hele natten, og hun vadede og vadede rundt, men faldt til ro ved 3-4 tiden. Onsdag morgen havde hun stadig vokspropper og da hun kom ind om aften vadede hun igen rundt, så jeg holdte igen øje. Og sørme om hun ikke lagde sig kl. 23.50 og så gik det ellers bare igang.....

Så det kunne som sagt godt tyde på at det er ved at være, og at det er opblokningen som er igang, hvor føllet ligger sig til rette i fødselskananlen.

Held og lykke med det.....

Hvor længe har hun stået med stort yver???

Karina
(tidligere KarinaKnudsen)

0
0
Svar på denne tråd

14 dage
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 12:50

Karina:

hun har stået med fyldt yver helt ned i spidserne i 14 dage.

uha frygteligt at være på arbejde, mens hun står sådan. min nabo er heldigvis hestepige, og holder øje med hende.

0
0
Svar på denne tråd

jamen..
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 16:14

så er det da ved at være så tror jeg helt sikert at det er opblokningen der er i gang, der kan de godt blive nærmest rastløse.

Det bliver spændende at høre om der sker noget i nat...

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Sker der noget
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 10:55

Er der sket noget????

Karina

0
0
Svar på denne tråd

dumme hest
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 15:08

Den dumme hest er gået helt i stå, står og æder wrap i en køre. mon det i virkeligheden bare er en stor prut hun går og gemmer på?

0
0
Svar på denne tråd

hun er snu
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 15:23

Hej Tanja.

Det lyder som om du bliver taget ved næsen ligesom jeg gjorde sidste år af Stjerne. Puha det var en hård omgang. 3 uger med pluk veer, og hvor man hele tiden tænkte at nu er det nu!!

Spøg til side: Tror føllet har vendt sig og det er det som har givet de symptomer. Men glæder mi meget på dine vejne og håber du husker at dele billeder af den kommende olle-bolle følle med os andre:)

Kommende jordbrugsteknolog landbrug/hest med fokus på hestevelfærd!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider