Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Nu bliver det spændende..
Forfatter: 
Dato:  31-05-2008 12:29

Jeg har igår hentet min 3 års hoppe hjem fra hingst(Zardin Firfod)...

Hun havde onsdag et æg på 40 og måtte jeg selv afsted afsted til Lolland for at få hentet noget sæd - det fik hun så i torsdag ved 12.30 tiden og igen en portion fredag morgen.

Fredag kl. 16 blev hun scannet og der var ægget gået..

Nu synes jeg der er frygtelig længe til den 16/6 hvor hun skal scannes og tænker lidt om hendes æg mon er gået inden vi fik insemineret... er simpelthen så spændt...

Manuela - med Løgtoft's Carisma, French Floriana & Maloni's Dream Flirt

French Floriana er nu til salg...

0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes
Forfatter: 
Dato:  31-05-2008 12:31

også de 16 dage føles som en evighed. Hentede den ene hjem i går og skal hente den anden senere i dag, så om 15 lange dage skal de scannes.

Med venlig hilsen

Lene

nu med hoppeføl efter Don Romantic og hingsteføl efter Rosentanz.

0
0
Svar på denne tråd

Den søde ventetid..
Forfatter: 
Dato:  31-05-2008 15:24

Ja jeg er så spændt på om det er lykkes, for håber på at få et føl sidst i april, så hoppen også kan komme med til nogle stævner næste år.. :-)

Det var slet ikke meningen min hoppe skulle have været ifol, da hun var til salg, men så besluttede jeg mig for at beholde hende, og ja så synes jeg aldren passede fint med en ifoling.. Ville dog godt have været en måned tidligere på den..

0
0
Svar på denne tråd

Hej Manuela...
Forfatter: 
Dato:  31-05-2008 15:30

... Jeg vil lige fortælle dig at jeg havde en hoppe sidste år hvor ægget nåede at gå inden vi fik sæd i hende... men om eftermiddagen fik vi det fra hingsteholder og det lykkedes altså... Hun har termin i starten af Juli. Så det kan godt ende lykkeligt alligevel :)

Held og lykke med det :)

Mvh. Pia

Stutteri Redtz

When a loved one becomes a memory

Memory becomes a treasure.

Lille Putte, du vil aldrig blive glemt.

Safe-mate folealarm udlejes - fyn og omegn.

0
0
Svar på denne tråd

Inseminøren
Forfatter: 
Dato:  31-05-2008 15:42

Det sted hvor hun blev insemineret var de også meget optimistiske mht. at det nok skulle lykkes, da det var en rigtig fin kvalitet sæd, som hoppen fik torsdag..

Men derfor synes jeg stadigvæk der er længe til den 16/6, men tiden går forhåbentligt hurtigt.. og hvis bare hun er drægtig så er jeg jo glad..

0
0
Svar på denne tråd

uha...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 15:15

jeg kan godt følge dig, vente tiden er alt for LANG. Min skal scannes den 12/5. Hun løb om første gang, så håber det går denne gang. Hun har fået sæd fra Gribaldi. Zardinen var også stærkt med i mine overvejelser dengang

Mvh. Sanne

** Frøken Menu og Lille Odin **

KENNEL JAMMERBUGTEN
-AVL AF TYSK JAGTTERRIER

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider