Hej,
Jeg regner med at stille min 2 års hoppe til hoppeskue i hannoveranerforbundet i Tyskland til juli. Har aldrig fremstillet 2 års hopper før, så jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor meget i gør ud af træningen forud?
www.lonerytter.dk
Smuk sort hannoveranerhoppe af præstationsafstamning sælges
- se min hjemmeside
vi er netop igang med at træne vores 2 års Sandro Hit/Lauries Crusador hoppe til fremstilling i hannoveranerforbundet i Fehrenbötel den 13. juni.
Vi har været igang i ca 3 uger nu med laaaange gåture i naturen, en smule longering samt lidt løsspring for afvekslingens skyld. Hun har også fridage.
Derudover får hun ekstra foder ved siden af græsningen.
Foderet består af muskelopbyggende tilskud plus vitaminer.
Det er måden vi gør det på.
andet end vi træner mønstring og selvfølgelig fodrer korrekt.. Vi får aldrig andet end ros for vores to års..
Krone og Bølge - En selvfølge
R.I.P Luna - Sov godt smukke hest.!
Til Bredmose:
jeg har faktsik aftalt med en veninde, at vi kører til Fehrenbötel 13. juni og ser skuet der for at få en fornemmelse af, hvordan det foregår.
Jeg vil holde øje med dig og din hest
Jeg kan jo se, at vi ikke bor så langt fra hinanden - Tinglev og Tønder. Kan være jeg kommer hen og hilser på dig ved skuet.
Held og lykke!
VH Lone
Hej Lone,
jeg synes da det ville være hyggeligt, hvis vi mødtes dèr, så kontakt os bare, når du ser hvem vi er.
Vi tog også til Fehrenbötel sidste år netop for at se hvordan det foregår dèr.
Mvh
STALD BREDMOSE
Elke Carstensen
"Slid med vid, ting ta'r tid"
(Piet Hein)
www.stald-bredmose.dk
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet