Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

ædelyst ved folingstidspunkt
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 18:25

Når en drægtig får serveret sit foder, vil hun så undlade at æde det hvis folingen er "op over" /lige om hjørnet/ meget nær forestående. Altså med andre ord, kan man tage det som et tegn at folingen er meget nær forestående hvis hoppen undlader at spise sit foder eller hoppen vil måske ALTID æde sit foder selvom folingen er nært forestående/"op over" ??

Venlig hilsen Tina F

Træ bortgives - fæld selv

0
0
Svar på denne tråd

Forskelligt
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 19:51

Min åd sin aftensmad kl. 19.30 og begyndte omkring kl. 20 at blokke op. Kl. 23.30 kom følle. Men det er meget forskelligt nogle går fra foderet lang tid før.

Hilsner Janni

Oldenborg heste kan og vil

DV-hoppeplag fra april 2006 til salg, fuld stamtavle efter Corratus, MF: Peter Pan

0
0
Svar på denne tråd

ædelyst
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 19:51

du kan ikke bruge det som et tegn på foling, da det 'bare' er fordi føllet fylder meget eller måske har rumsteret meget rundt så hoppens appetit er svundet.

Den hoppe jeg har der har folet indtil videre i år har haft meget nedsat ædelyst ca de sidste 14 dage før foling.

www.erfagruppensyd.dk

Bedækning tilbydes ved Juniperlodge Jones i 08/09

Sælges:
Ufødt føl e. Michellino/Romancier

Hoppe f ´08 e. First Dance/Lauries Crusador xx

Romeo

Aron

Arthur

Giv gerne et bud på de andre ...

0
0
Svar på denne tråd

min spiste lige op til
Forfatter: 
Dato:  28-05-2008 08:18

Da min hoppe folede 2. gang spiste hun sin aftensmad med glubende appetit en time inden hun folede. På det tidspunkt var hun allerede ved at blokke op og hun gumlede også lystigt hø både lige før og lige efter hun havde lagt sig for at fole. Mælken stod tilgengæld ud af yveret, så der var ikke noget at tage fejl af.

0
0
Svar på denne tråd

jeg kan ikke lade
Forfatter: 
Dato:  28-05-2008 14:03

være med at grine, kroghelle , det lyder fuldstændig som min gamle oldenborg hoppe, Urs. Hun kan se helt rolig ud og bare spise, ikke. Og så lige pludselig, lyder der et plask, og så hyper sveder hun og er igang med folingen.

Hun er lidt træt en times tid efter, og så går hun igang med at spise igen....hun er jo ikke oldenborger for ingen ting, vel .

Mvh. Lotte

Dejlig oldenborg hingst sælges, se mere på www.staldmiller.dk Købes:hoppeføl/plag eft. Uffe Korshøjgård. Mail venligst.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider