Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Sikke en dag, dødt føl
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 13:44

Ja, allle os avleres maridt! Jeg kommer ud til morgen og finder mit længe ventede føl, efter Landtinus dødtføl, en måned før tid. Et smukt lille hoppeføl, 4 hvide sokker og lille stjerne, en lille kopi af sin mor næsten. gudskelov har hoppen efter omstændighederne fint.

Jeg skulle alligevel have dyrlæge, da jeg havde en hoppe, der skulle færdigbehandles efter endt insm. Ja, jeg var så heldig at dyrlægen købte denne hoppes føl og forpligtede sig til at stille den til forbesigtigelse i Dv.

Ja, som dagen kan gå. det er jo alles drøm, at nogen mener at ens føl er så godt at det er værd at satse på skrifteligt.

det at jeg er så glad for at nu for mit føl optimale livsbetingelser og så håber jeg bare på at han kan indfri forventningerne.

Så spørg lige om man er nervøs, han skal vises frem til blue hors følchampionat for første gang, så kan man måske være heldig og se om den har lidt potientale. man må da håbe at ikke dyrlægen ikke har set fejl.

Ja, ville bare lige dele både lidt sorg og glæde med andre.

Hilsen charlotte

Sælges: Showtimeføl, super temp, rigtigt godt gående, forsikret, men ikke uanvendelighed.

0
0
Svar på denne tråd

det var da
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 14:07

træls med føllet... en trøste krammer her fra... held og lykke med den anden ;0)

0
0
Svar på denne tråd

Øv og iiih!
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 14:29

ØV!! *trøste kram*

Det er godt du kan glæde dig over det andet føl - det lyder rigtigt spændende...og mon ikke dyrelægen ved hvad han/hun ser ;)

Cremello SDH-hoppe og 2008-føl til salg - se hjemmesiden:

*** STUTTERI FREDEN ***

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 14:38

Ja, meget trist med tasanas føl, men jeg glæder mig dagligt over mine 2 bølledrenge, som er et par rigtige bøller.

Ja, det håber jeg han kan, jeg har jo syntes han var dejlig fra start, men "enhver so, synes jo bedst om sine grise" Nu har jeg lige fået begge fuldblod bedækket igen, så må man jo håbe på 2 lige så dejlige føl næste år.

Jeg havde helt glemt hvor dejligt det var at gå med sådanne et par føl, men nyder også hver dag med dem.

Hilsen Charlotte

Sælges: Showtimeføl, super temp, rigtigt godt gående, forsikret, men ikke uanvendelighed.

0
0
Svar på denne tråd

Hej Charlotte
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 18:49

Ej altså, jeg er ked af Sanas følle er gået til.

Hvad pokker er nu det for noget? Sikke noget møj

Jeg kan næsten regne ud det er Romantikken, der er solgt. Det er jo helt fantastisk

Tillykke med det. Ja, der er en brance både med store sorger og glæder vi har fået rodet os ind i.

Håber Sana har det godt. -Og også dig (kram)

Venlig Hilsen
Margrethe

Stald Sortebjerg
V/ M. Steffensen

0
0
Svar på denne tråd

Haster haster
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 22:00

Jeg har lige modtaget en sms her til aften som lyder :

"Kender du til en hoppe der kan tage et hingsteføl født i nat ?

Moderhoppen er død. Send gerne beskeden videre. 20486812"

Mon dette var noget for din hoppe ??

Dorthe

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider