Christina, du kan bare lige vove at komme foran. Jeg er helt med på at du skylder os begge is hvis du overhaler!
jep, prop, det er hvad du må igang med, eller måske en taktik, som min gode mutter drømte om, den anden nat... havde lige været ved at forklare hende hvordan føllet kommer ud, og om natten drømte hun så at bagdelen kom først, hvilket jo var helt galt. Så hun proppede den ind igen, bummelum, ind med dig lille hest, og så kom den ellers rigtigt ud efterfølgende... - smart smart.
Synes det er underligt som man kan få alle de tossede drømme, halucinere føl på skærmen og alt det der, bare fordi vi er lidt pjattede med vores små hestebasser
.
Tinna, nej, er du tosset, jeg kan ikke undvære B. et sekund mere som ridehest, savner hende heeeelt vildt, hun er bare tilpas kukkeluk, og er heeeelt fantastisk at træne, så kan næsten ikk vente til jeg skal på hende igen
.
Men ville os rigtig gerne ha' flere føl, er faktisk lidt ærgelig over ikke at sku kigge på følbeskrivelser, tænke i hingste, og igen gå og vente i spænding i 11 mdr. Og ville jo egentlig os gerne ha' flere føl på hende, men kan jo desværre ikke få alt. (hvor uretfærdigt det end lyder).
Ihhh, ville da være fantastisk hvis jeg ku ha' sådan en lille teenage-tøs som Duchesse også, man sku være millionær sku man, så sku hun bestemt bo hos mig, den lille dejlige dame
. Jeg elsker de der lidt elektriske heste, unghest er altid sjovest, og de skal virkelig kunne nogle trick's hvis de skal være mere vilde og rodeo-agtige end B. har været i sine unge år!
Ja, drømme drømme, kunne jo også bare finde mig en rig mand, så jeg ku få det som jeg ville, og bare gå og tumle med gode heste dagen lang. - se det er en drøm der vil noget, i modsætning til mine 3 benede føl-drømme.
nå, jamen hvordan står det til med Duchesse, er hun badekar, eller tror du hun går yderligere over tid?