Ja, jeg skulle have været på Vallensbæk med min hoppe, men hun er desværre kommet til skade.
Historien er lang. Du kan læse om det i min tråd: "Foldskader. ØV altså!" på Hyggesnakken.
Nu, hvor jeg har meldt fra, får jeg jo ikke noget program. Kan du fortælle mig, hvad tid, det hele starter? Og er der et forventet sluttidspunkt?
Rigtig meget held og lykke! (eller hvad man nu siger??. God fornøjelse, i hvert fald.)
der er to hold det første hold skal måles kl 7,30 og det andet hold hvor vil skal starte skal måles kl 12. Har ikke lige programmet her det ligger i stalden, men det slutter ved 15 riden.
Vi skal have vores 3-års hoppe Lund's Princess Daisy med, derudover har vi solgt Lund's Riverdance, også en 3-års, hende har vi lovet at fremvise.
Derudover skal min mand Søren fremvise to ældre hopper den ene er en fuldblod, den anden er tidligere kåret, men ejerne vil gerne have kåret hende op. Så vi får en travl dag.
Jeg er den der står opstaldning i vallaensbæk på mandag, og kan fortælle at det første hold kan påbegynde måling kl.700, og at der i følge programet, er sidste oprangering er mellem kl 1545 og 1615.
med venlig hilsen Hoffa.