|
|
| Video overvågning |
|
|
Jeg har sådan tænkt på - hvordan video overvåger i jeres drægtige hopper??? Sidste år brugte jeg det billige sæt fra harald nyborg - men syntes faktisk kvalitet og rækkevidde er for dårlig.. Har tænkt på om man ikke kan lave noget, så man kan tjekke på sin pc... altså så man kan tjekke ind uanset hvor man er og lige kigge til hestene?? Det burde da være muligt - men jeg er bare anti-pc nørd... nogen som kan hjælpe?? og hvad gør i?? Mvh rikke
Til salg: Føl 2008 - Heartbreaker - Induc (forventet fødsel 28. maj2008) SOLGT - 1 års hoppeplag - Heartbreaker - Induc Hoppestammen har avlet nr. 7 ved senior DM i dressur 2007 http://www.stutteri-bruun.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overvågning |
|
|
charlotteGC har en eller anden fix løsning med et billigt kamera. Selv har jeg ofret lidt mere på kameraet og har en jeg er super glad for.
www.erfagruppensyd.dk Bedækning tilbydes ved Juniperlodge Jones i 2008 Sælges: Ufødt føl e. Michellino/Romancier Hoppeføl ´08 e. First Dance/Lauries Crusador xx Aron Arthur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Harald Nyborg |
|
|
I år har jeg fulgt med i alle 3 folinger på en denver SC-2 2,4Ghz wireless Baby Guard til kr. 399,- Det har været en super fed investering - ingen problemer med rækkevidde eller billedekvalitet. Der er lyd på - rigtig godt 
www.rawasport.dk. lækre,lækre sportsponyer.. afkom fra 2008 sælges - hingsteemner!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har.. |
|
|
altid brugt de billige overvågninger ligesom Kay Rawa og har været fuldt ud tilfreds. Nu har den efterhånden været brugt til en del folinger, så pengene har været givet godt ud. Så sent som i nat, da Capella folede, brugte vi timer foran skærmen. Du kan sætte et webcam op, men det kræver at du trækker et usb-kabel fra stalden og ind til din pc.
Mvh Line Feriehus ved Malaga udlejes, skriv for yderligere info
Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ip-kamera |
|
|
jeg har lige købt et IP-Kamera, det er trådløst og så kan jeg logge mig på nettet og se havd der sker i min stald uanset hvor i verden jeg er. det skulle fungere sådan at man har en adresse der til og så kan jeg logge mig ind på nettet og på mit ip_kamera og se i min stald , det skulle også være muligt at optage det der sker i stalden og gemme det på computeren. Nu kan jeg desværrer ikke fortælle dig om det er godt eller ej, da det ikke er sat til endnu, men det blir det forhåbentligt om ikke så længe., 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak tak |
|
|
Det lyder spændende med jeres forslag - har lige et par spørgsmål - baby alarm... hvilke butikker købes de i og kan nogle bestemte anbefales??? - IP kamera... hvilke butikker og ca hvilket prisleje??? nogen bestemt der kan anbefales??? Mvh Rikke
Til salg: Føl 2008 - Heartbreaker - Induc (forventet fødsel 28. maj2008) SOLGT - 1 års hoppeplag - Heartbreaker - Induc Hoppestammen har avlet nr. 7 ved senior DM i dressur 2007 http://www.stutteri-bruun.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| baby alarm |
|
|
Som den Kay Rawa nævner kan købes i Harald Nyborg IP kamera kan jeg ikke hjælpe med håber der er en anden der kan komme på banen der.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har købt mit |
|
|
Trådløst IP kamera i Metro . kunne forstille mig det elles kan købes i computer butikker ?? det kostede mig 1000 kr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| suk suk |
|
|
Var rundt i alle pc butikker her i viborg igår og der var bare ingen hjælp at hente til IP kameraer ( bedste løsning var noget baby halløj hos baby sam.... så er blevet anbefalet at kontakte spymann.dk mange tak indtil videre - tro jeg googler lidt på IP kamera - syntes det er det nemmeste og når du har kunnet finde til den pris... i butikkerne mente de at den slags løsninger måtte koste ca. 20.000,-  mvh Rikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Baby alarm |
|
|
Min mand har købt vores i Elgiganten, under 1000 kr og ok, der kan tilsluttes flere kameraer og det fungerer fint, dog er det svært at se noget på når solen står op, selv om det er en boks med vestvendt vinduer.
Stald Petit v. Tinna og Peter Knudsen opdræt af Dansk Varmblod. besøg vores hjemmeside www.stald-petit.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rikkebruun |
|
|
ok det var da en slat penge  nu sidder jeg med kassen her ved computeren og nu skal jeg skrive ned hvad der står på den.. SD-221 VPRO Motion JPEG IP Camera. det er nok mest brugt til sikring af inbrud, i feks sommerhuse,,.. så hvis de ikke har det i computer forretninger skal du nok på nettet og finde det. og det passer ikke at det koster 20.000 det lyder da helt vildt ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg hved ikke |
|
|
lige hvad mit heder, men det slås detsværer med vores tråløse internet, så pcer ikke duer hvis det andet kører, og kører pcer så forringer det billede kvaliteten, det skulle ellers også kun tilsluttes pcen, men det må jeg undersøge nermer når denne foling er overstået.
Mvh Susanne. Hest købes, 3-5år, ca 170. Hvis Hoppe DH emne. www.animalsmatter.org/ Muldjord aftages. Hesteejendom udlejes i Arden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi har en |
|
|
fra en Spymann og den rækker super godt (også gennem brændvægge) og går rigtig fint igennem... Dog går den i kambolage med vores trådløse internet - så om natten er det slukket og det samme er vores headsæt til telefonerne...
Stutteri Bredgaard tilbyder:
Bedækning ved Skäpperöds Poseidon Lækker kåret miniature shetlænderhingst Masser af hår og udstråling og god bevægelse... Nu med hjemmeside...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spymann |
|
|
jeg har også en fra spymann og har ikke oplevet problemer med hverken trådløs internet, trådløs tv (fra under etage til 1. sal) og kameraet er tilsluttet tv'et på 1. og begge kasser står lige ved siden af hinanden - der er dog meget begrænset internet i denne del af huset.
www.erfagruppensyd.dk Bedækning tilbydes ved Juniperlodge Jones i 2008 Sælges: Ufødt føl e. Michellino/Romancier Hoppeføl ´08 e. First Dance/Lauries Crusador xx Aron Arthur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så er der bestilt |
|
|
Jeg har nu brugt dagen på at snakke med alle mulige forskellige forhandlere og de er godt nok ikke enige om hvad der skal til for at det kan lade sig gøre med IP kamera - så den løsning tør jeg ikke løbe anpå at investere flere tusinde kr. i. Så jeg er endt med at bestille dette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Denver |
|
|
Vi købte et Denver i AZ (Bilka) for snart 5 år siden.. Det virker fint, kan række igennem flere tykke mure, dog ikke lyden. Om natten har vi en meget lille pære hængende ved hoppens boks, og det er nok for at kunne se hoppen på skærmen om natten, dog skal det lige indstilles bagpå fra dag til nat og omvendt. Det kostede dengang 495,-.. Bianca
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spymann |
|
|
Vi kan også sagtens se billedet selv om nettet ikke er slukket - men så kører der af og til en stribe hen over skærmen hvis det er tændt..
Stutteri Bredgaard tilbyder:
Bedækning ved Skäpperöds Poseidon Lækker kåret miniature shetlænderhingst Masser af hår og udstråling og god bevægelse... Nu med hjemmeside...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ups...... |
|
|
Kan se at linket mangler i mit tidligere indlæg - men nu har jeg modtaget pakken og kameraerne er installeret... indtil videre er det super både billed og lyd - er spændt på hvor godt det er i mørke.... Linket kommer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|