|
|
| Endelig kom følle !! |
|
|
En time gl.  
"Tryghed er for det meste overtro. Den eksisterer ikke i naturen. Livet er enten et dristigt eventyr eller ingenting."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke.. |
|
|
Tillykke med den lille.. Gerne lidt mere info.. Køn, race osv.. Men hvor ser den dejlig ud, og godt billede - godt fanget..
Min hest er min mest værdifulde skat!! *Chamonix* ¤: Nu med dejligt hoppeføl :¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ja, helt ærligt |
|
|
Hvem er det, der endelig er kommet.... Men tillykke med den 
Venlig Hilsen Margrethe
Stald Sortebjerg V/ M. Steffensen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et skud |
|
|
På præsentationen optræder der en Bøgegårdens Apollo-hoppe ifolet med Quidam. Så skal vi gætte på at det er en lille quidam-knægt der har set dagens lys. Tillykke, det lyder som drømmeafstamnngen for en springhesteavler.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tillykke |
|
|
med følle! Hvis det er afstamningen, er den da godt nok spændende.. Kom gerne med flere billeder 
Lundschen Med Supermulerne Winthers Windsor og La Belle Hjemmekåring (DV) arrangeres ved Aalborg. Omkring sept./okt. Kontakt mig for nærmere information.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Dejligt føl, dejligt billede og dejlig afstamning... jamen kan man ønske sig mere  Tillykke med den i hvert fald
MVH Nanna  Stald Teglvang Til SALG: Dejlig 1 års Willemoes/Lando hingsteplag Præstations hoppeføl efter Blejsbjergs Cooper/Master født april 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke her |
| Forfatter:  |
evamarie ♥latino♥ |
| Dato:  |
15-05-2008 19:59 |
|
fra. Malou er sendt til hingst. Hendes følle er bare blevet stor og dejlig. Mange hilsener fra Malou og Eva
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| De er så søde de små.. |
|
|
Mange tak, alle sammen ja det er rigtigt, at det er Apollonia der har folet, håber det er en god kombination den afstamning... Her er nogle flere billeder, af den unge mand... taget i dag, han blev født i morges d. 15.05. kl. 6.45   Ser lige om det er en herre eller en dame  .  Min nye bedste ven  .  Her kun 8 timer gl. og vi har slet ikke et navn endnu  .
"Tryghed er for det meste overtro. Den eksisterer ikke i naturen. Livet er enten et dristigt eventyr eller ingenting."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
sikke en lækkerbisken... - og super dejlige billeder af ham og sønnike vil jeg formode... de er begge top søde at se på. Hvad med: How to Quiss, Quiss A sky, (så må den ku hoppe huse ) (altså Kiss, bare med QU)... stort tillykke herfra
Livet er et greb i lommen  Anne Krogh Venter føl medio maj efter Zardin Firfod, på min dejlige RDH hoppe Beauty.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bassemule |
|
|
Hold da op, nogle stænger der sidder på ham - rigtigt kraftige led!! Hvor er han bare nuttet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift.. |
|
|
Ja, hold da op nogle fusser  Han skal nok komme til at kunne hoppe, det er jeg sikker på.. Skal hoppen ifoles igen?
/Cecilie Gudesmuk hoppeføl fra 07 sælges. Forv kat 3. R.I.P Tatoo min smukke gulddreng - Hvorfor skulle det lige være dig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mega stativ... |
|
|
Smart fundet på med How to Quiss, Quiss A sky, det er ikke dårligt .. Ja han velter ikke sådan lige i stårmvejr, med det stativ  Ved ikke om det er en god ide, at sætte hende i fol allerede igen, men på den anden side kan hun sagtens gå rideprøve ifolet d. 13. okt.. men men men det er da en svær beslutning 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke. |
| Forfatter:  |
Tina F |
| Dato:  |
16-05-2008 15:22 |
|
Lækker hoppe og lækkert føl. Glæder mig til at følge hoppen og føllet fremover.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mørke ben |
|
|
først stort tillykke med den fine fyr. Nu har jeg prøvet på at blive lidt klogere på det med farver, og er tit stød på det med at har de mørke ben så skimler de ??? Har heller aldrig selv set et føl med så mørke ben der skulle forblive brun - nogen der kan forklare lidt her...
www.erfagruppensyd.dk Bedækning tilbydes ved Juniperlodge Jones i 2008 Sælges: Ufødt føl e. Michellino/Romancier Hoppeføl ´08 e. First Dance/Lauries Crusador xx Aron Arthur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| navne. |
|
|
Quickstep Quipollo Mr. Q Qiuntus Quistopher (udtales som Christopher på engelsk) Quite Nice Quite.... Quickfirer
MVH Nanna  Stald Teglvang Til SALG: Dejlig 1 års Willemoes/Lando hingsteplag Præstations hoppeføl efter Blejsbjergs Cooper/Master født april 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mon han bliver skimmel ? |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Navn.. |
|
|
Quistopher det er faktisk ret godt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke. |
|
|
Stort tillykke med den flotte fyr. Mums han er dejlig. 
Mange vrinsk fra Spotlight, Evidence, Kikki og Lene www.stutteri-kronlykke.webbyen.dk Kikki sælges. Dejlig fjordhest. 9år. 146cm. stg. Hoppemave udlånes. Evidence. Fuldblod. 11år og 165cm. stg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Navn.. |
|
|
Mange tak !  Quiz er heller ikke så tosset ..  Jeg syntes ikke helt jeg kan bestemme mig, men det skal jo til !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|