Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Føl efter Münchhausen
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 21:37

Så er det lige om lidt at min hoppe skal insimineres

Jeg observerede brunst idag og fik ringet til dyrlægen, hun skal "møde" tirsdag morgen til scanning og derefter bestille sæd hvis alt er som det skal være. Som skrevet er det Munchhausen der skal være far, hvis alt går som det skal

Jeg er ikke i tvivl om at han er den helt rigtige, men jeg har endnu ikke set et eneste føl efter ham, ej heller andet end en lille bitte kort video inde på stutteriets hjemmeside, kan det passe der er så lidt info om den kommende far?

Formidling af spanske heste direkte fra avler.

Pt. tre lækre føl fra i år til salg!

0
0
Svar på denne tråd

billeder
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 10:55

Jeg har set münchhausen mange gange efterhånden, både under hans gamle rytter Fie Skarsø til DM 2 gange, og efterhånden en del gange i Tyskland også, både ved hingstekåring og ved hingstefremvisning i Münster. Der er billeder af ham på hjemmesiden herunder, under gallerier, og så det galleri fra Münster.

Fotografering, webdesign og grafiske løsninger

www.ad-edition.dk

Se fotos fra Trakehner-begivenheder

og de fleste fynske hestebegivenheder.

0
0
Svar på denne tråd

münchhausen
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 12:21

Jeg har en 6 års münchhausenhoppe. Der er billeder på min præsentation fra hun var 3 år. Har desværre ikke nogen nyere. Der er et følbillede af hende på www.stutteri-byager.dk under avlshopper/mondiva/mondea.

Karin

Rigtige heste bruger bred bom

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har en hoppe
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 17:15

jeg har en münchhausen, den er idag 8år. Og har lavet nogle gode afkom, den skal til at går sport nu.

Knus Hoffa

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider