Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

hingstevalg:Quando Quando?
Forfatter: 
Dato:  10-05-2008 07:16

Jeg overvejer at bruge denne hingst til min cremellohoppe - er der nogen som har føl efter ham ? set føl efter ham ? eller noget at sige om ham i det hele taget - Hans CV er temmelig imponerende. Og jeg er sikker på at lave palomino. Jeg har også kigget på wolkentanz II - og Quarterback men jeg hælder mest til Quando Quando nu. Jeg er fuldstændig grøn indenfor varmblodsavl . Men har en hoppe som har ladet hingsten gå nærmest rent igennem mht eksteriør og bevægelse uanset hvilken hingste der har været brugt - så det er nu eller aldrig - da hun er 18 år. Der er en hel del fuldblod i min hoppe.

Avl af Palomino til sport, avl og show
Rainbow Arabians

Wendys Horseherbs

0
0
Svar på denne tråd

Kender ikke
Forfatter: 
Dato:  10-05-2008 11:52

Jeg kender ikke så meget til Quando Quando, men kan se han er farfar til quarterback, og afstamningen er jo ikke det værste.

Jeg har tidligere hørt at Weltmeyer + araber var en super blanding, så Wolkentanz 2 kunne også være spændende. Men de afkom jeg ha set efter Quarterback (billeder)har været rigtigt billedskønne.

Jeg tror din hoppe vil kunne bære alle 3 hingste og få et super føl, det eneste problem vil være højden, men det blir jo nok det samme ved alle.

Du kunne også overvejer Belissimo M, hvis han er din stil.

Hvil i fred Steve Irwin
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Nej ALT over 10km. tur /retur er IKKE cykelafstand!
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-05-2008 14:44

Tak for inputtet, Miss Green - han er da bestemt en overvejelse værd - ham Bellisimo. Jeg vil gerne høre så mange forslag som muligt . mht højden så er min hoppe ca 156-157 cm så med en hingstpå 170 tænker / håber jeg hun kan lave en på ca 163 - det vil være fint for mig - hun har avlet heste omkring 160 med en hingst på 158 cm

Jeg er også tiltalt af heste som er først og fremmest gangarts heste, men også kan springe -

det bliver vældig spændende.

Avl af Palomino til sport, avl og show
Rainbow Arabians

Wendys Horseherbs

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider