Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

næste år får jeg føl
Forfatter: 
Dato:  08-05-2008 10:23

gud hvor jeg glæder mig, avleren ringede lige og sagde at min oldenborg hoppe samantha af hvarre som er efter stuntmann og urprinz er scannet drægtig hun er så i folet med frigraff da jeg købte hende for 2 ½ år siden var jeg bare faldet pladask for hende og hun har udviklet sig til at blive en rigtig lækker hest og avleren var forbavset over hvor god i hovedet hun var, jeg havde jo så bestemt mig til at hun skulle i foles fordi at jeg læser og med samtale med avleren anbefalede han frigraff og nu har jeg så fået i vide at omkring 17 marts næste år skulle jeg gerne få føl gud hvor jeg glæder mig nu skal jeg så bare have fundet en god hingst til min shetlænder hoppe romy

hilsen helen

0
0
Svar på denne tråd

Supert
Forfatter: 
Dato:  08-05-2008 12:25

Hvor dejligt for dig; det er altid sådan en rar følelse når den er "i kassen", so to speak ;)

Cremello SDH-hoppe og 2008-føl til salg - se hjemmesiden:

*** STUTTERI FREDEN ***

0
0
Svar på denne tråd

tillykke hvor dejligt!!
Forfatter: 
Dato:  09-05-2008 09:13

Min ene hoppe står ude ved Hvarre nu og skal som vanligt til Stuntmann. Min den anden foler til juli eft. Stuntmann og overvejer om hun evt. skal tages i følbrunsten også ved Stuntmann igen. Men det må jeg høre avler af om..

Igen tillykke, det bliver super spændende når dit føl kommer !

0
0
Svar på denne tråd

hej det gør jeg også
Forfatter: 
Dato:  09-05-2008 21:24

jeg har lige været ude og hente hende hjem idag der stod en del hopper hos ham aage er jo meget nem at snakke med om tingene det er også bare rart at det lykkes første gang, han skal så have hende op i juni så han kan klargøre hende til kåring men jeg kan da godt nok næsten ikke vente til næste år det bliver bare spændende, hun har bare taget det hele i stivarm og han sagde at hun bare havde været så nem og hun gik lige op i traileren da vi skulle hjem hjemme ventede hendes gode kammerat romy og de går bare klods op ad hinanden nu

hilsen helen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider