Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

"føl syg"
Forfatter: 
Dato:  04-05-2008 20:02

Min ene hoppe, der ikke skal ha føl i år, går sammen med min anden hoppe og hendes føl.. Til start havde hun kun et lille yver, men nu er det helt fuldt og der løber mælk ud for hvert skridt hun tager.. Og nej hun er ikke i fol, for hun er i brunst, og er lige blevet bedækket.. Men kan en hoppe godt blive så "følsyg" at den lægger mælk ned ?? Hun er rigtig glad for føllet, og går tit sammen med det, "når mor laver noget andet"..

Og nej det er ikke bare vand, det er mælk..!!

Hilsen Stine

Stutteri Rø

Nu med føl efter Clausholm Donatello

0
0
Svar på denne tråd

følsyg
Forfatter: 
Dato:  04-05-2008 21:20

Jeg har også en gammel hoppe der i år står med et stort yver med mælk i. det er nu 2 år siden hun sidst fik føl, og hun har ikke været i fol siden. Jeg tror nu det er hormonerne der spiller hende et pus. Hun var en utrolig god følhoppe, men grundet alderen har jeg besluttet at hendes tid som avlshoppe er ovre. Hun går sammen med en plag fra sidste år, som jeg i en periode mistænke for at være skyld i at hun havde fået mælk - men jeg anser dog ikke dette for sandsynlig længere.

Men hvad med dit føl, kan det tænkes at den har fundet frem til mælken hos din surogat hoppe?

Julie

hingsteføl efter 9 points hoppe og Painters Row sælges

Ufødt føl efter Nando sælges

www.stutterilacour.dk

www.lacours.dk

UDSALG MARSTALL HESTEFODER UDSALG

NØDPAKKE + mælkeerstatning til føl sælges ...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-05-2008 21:59

Vores fuldblodshoppe fik også mælk/væske i yveret, det var lidt tid efter at hun var bedækket. Man kunne ikke se at hun var i fol på maven. Dyrlægen sagde at det var hormonforstyrelser, fordi hun var ifol.

Det skal dog lige siges at det ikke løb ud af hende, men det forsvandt af sigselv igen, selvom hun forblev i fol!

Knus fra Marie

"gud bevare military"

(Skriv gerne med spørgsmål vedr. military!)

Billederedigering tilbydes.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider