|
|
| Electric føl |
|
|
Så blev det endelig min tur til at få føl, Meklenborgs Celime BH Don Schufro/Kawango fik et dejligt hoppeføl idag kl 18.30 Hun er halvsøster til Chelsea udtaget til Herning 2008. og Fløj RDH hoppen Meklenborgs Cartharsis. Samt finale føl i reg 1.2007 Hilsen Pia Lundqvist P.s Arbejder på at sætte billeder ind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Hvor er hun bare fin..  Håber du vil vise flere billeder,når hun er blevet tør og rettet rigtig ud..
Venter Swarovski føl d. 23 maj 2008 Næsten nye læderridestøvler sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke.... |
|
|
Hun ser absolut sød ud - og med superfine aftegn (jeg er lidt misundelig) 
Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Grandeur DH 342 - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Endnu et Electric føl... |
|
|
Der er endnu et Electric føl, som har meldt sin ankomst d. 24/4-2008. Med lidt hjælp lykkedes det for Duchesse (efter Hønnerups Melody Maker) at få sit første føl - et hingsteføl. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke med de fine føl. Lad os endelig se flere billeder når de er rettet lidt mere ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fine føller :o) |
|
|
Stort tillykke Pia - hun ser dejligt storrammet ud - og så kan jeg godt li' farveladen  Steffen > også tillykke til dig; kan du så se at få lavet din egen tråd 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
til jer begge to med de fine føl...Jeg glæder mig til at se flere billeder af dem senere hen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke. |
|
|
Tillykke med det fine hoppeføl. Glæder mig til at se flere billeder af vidunderet efter Electric. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Meklenborgs Copy |
|
|
Der går lige et par dage før der kommer flere billeder,idet hun er meget blød i sine bagkoder. Men vi arbejder på sagen. Hilsen Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
tillykke med de fine følbasser - venter spændt på flere billeder 
mvh. Heidi, Mini, Madoll, High-Line & High Hope Stutteri High / Jægersminde i Rønnede Hingsteføl efter Madoll/Itsabrahma xx født 12. april 2008 High-Line i fol med Zardin firfod med termin 6. juni 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke Pia |
|
|
Med dit fine Electric føl den ser dejlig ædel ud.Jeg venter selv 3stk føl efter Electric så det er skønt at se andre som har fået føl efter ham.Glæder mig til at se flere billeder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Steffen! |
|
|
Også Tillykke til dit fine Hingsteføl vi må se flere billeder hvor han er i fuld størrelse...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| venter også spændt.. |
|
|
på at se flere billeder jeg er ved at være godt utålmodig, vores DH hoppe efter Marengo/Rambo venter også Electric føl, men foler først i juni..puha, synes der er lang tid endnu.. Mvh Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nye billeder af Meklenborgs Copy. |
|
|
Venlig hilsen Pia Lundqvist Stutteri Meklenborg Ringsted
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hold op hvor er hun fin, stort tillykke med hende! vh Miriam
www.Frieserstald-Birkely.dk Drømmer du om en flot, majestætisk frieser med et roligt og venligt sind - så stik inden om min hjemmeside, vi venter 3 skønne føl i år....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Meklenborgs Copy |
|
|
Jeg vil bare lige sige tak,for alle de rosende ord.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yndig! |
| Forfatter:  |
jeanette (starlightminiatures) |
| Dato:  |
28-04-2008 22:40 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Electric |
|
|
Nøj hvor er hun skøn! Og helt perfekt malet  Jeg kan sagtens se en rød tråd igennem de Electric føl jeg har set efterhånden. Fælles for dem er at de er yndige med laaange ben og en god højtstillethed. Det lader til at han laver meget moderne typer, en konkurrence rytters drøm! Du må endelig skrive lidt om bevægelsesmekanikken når du kan se noget på den 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Pia |
|
|
Sikke nogen lange bagstænger den har den er bedårende.. Held og lykke med den. Mvh Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flere føl billeder... |
|
|
Her følger et par billeder af hingsteføllet efter Electric, der har nydt godt af det gode vejr. Det skal også siges pæn tak til Pia for lån af tråd og et stort tillykke med det dejlige hoppeføl. 

|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da op |
|
|
stort tillykke med den fine pige, hun har da fået det hele!! Dejlige aftegn og godt sat sammen, du er heldig, sådan nogle aftegn vil jeg også ha!!! Hun bliver en man ser efter, ingen tvivl om det 
Stald Petit v. Tinna og Peter Knudsen opdræt af Dansk Varmblod. besøg vores hjemmeside www.stald-petit.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Velbekommen Steffen |
|
|
Skulle det være en anden gang  Det er nu dejligt med alle de "børn" specielt dem der er i familie. Dejlig ros.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Electric føl.. |
| Forfatter:  |
uni23 |
| Dato:  |
02-05-2008 11:59 |
|
Ja har desværre ikke noget billede, men på Øster Morre i Tvis har de også fået et Electric føl, hingstebasse, og kan kun være enig i den røde tråd mht. føllene.. ´Ham her, Elliot, er også mega langbenet og højtstillet - helt igennem smuk med en dejlig brun farve og stor stjerne og snip og sokker.. Mvh. Uni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|